  • 1. Data: 2010-04-15 09:34:41
    Temat: PLAY vs. ORANGE
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    Cześć,

    kończy mi się właśnie umowa w Orange i pomarańczowa firma troszkę mnie
    wyprowadziła w pole kasując mi w trakcie 2 miesięcznego (sic!) procesu
    przedłużania punkty profit. Stoję teraz przed dylematem czy zostać mimo
    wszystko z nimi (prawie 10 lat stażu) i zamówić Nokię 6303 za 270 zł czy
    wziąć numer pod pachę i udać się do konkurencji, która za ten sam aparat
    i przy podobnym abonamencie na dzień dobry życzy sobie 99 zł.
    Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?
    --
    tomafek

  • 2. Data: 2010-04-15 09:40:22
    Temat: Re: PLAY vs. ORANGE
    Od: "zenzen" <z...@w...pl>

    > Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?

    będziesz miał szok płacenia mniej

    jk

  • 3. Data: 2010-04-15 09:42:12
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-04-15 11:40, zenzen pisze:

    > będziesz miał szok płacenia mniej

    Z takim szokiem powinienem sobie dać radę.

    A czy ktoś przenosił juz numer z O do Play? Nie ma jakichś schodów/
    haczyków?

    --
    tomafek

  • 4. Data: 2010-04-15 09:50:09
    Od: "Dan W" <m...@w...pl>

    > A czy ktoś przenosił juz numer z O do Play? Nie ma jakichś schodów/
    > haczyków?
    >
    > --
    > tomafek
    Przenosiłem 3 numery i tylko na jednym z był drobny problem: w dniu migracji
    nie działał od godz 21.30 do godz 0.00 czyli 2,5h :)
    Płacę od prawie roku za te same usługi o ponad połowę mniej, więc decyzja
    była dla mnie bardzo dobra. Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-15 10:00:12
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-04-15 11:50, Dan W pisze:

> [...]
    > nie działał od godz 21.30 do godz 0.00 czyli 2,5h :)
    > Płacę od prawie roku za te same usługi o ponad połowę mniej, więc decyzja

    No to pierwsza dobra wiadomość dotycząca Orange od dłuższego czasu... :)

    --
    tomafek

  • 6. Data: 2010-04-15 10:57:08
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?

    1. Wystraczy poczytać o ostatnich problemach z zasięgiem
    2. Jak będziesz w Play nikt nie będzie chciał do Ciebie dzwonić bo każdy ma
    drożej, ale to akurat może być tez na + :)
    3. Nie łudź się że istnieje jakikolwiek opertor z czystą ofertą beż żadnych
    niespodzianek, które mogą Cie spotkać w trakcie trwania umowy. Przenoszenie
    się z powodu "mój operator mnie oszukał" to tak naprawdę żaden powód bo nowy
    też Cię może oszukać - tym bardziej że przez 10 lat w miarę już się
    nauczyłeć zasad i kruczków w Orange a w Play będziesz musiał się oswoić od
    nowa
    4. Play rzeczywiście odstaje na + z ofertą od wielkiej trójki ale tak
    naprawdę najlepiej mieć telefon tam gdzie najwięcej dzwonisz bo możesz sobie
    dokupić jakieś pakiety dodatkowe minut/SMSów czy wybrane numery które z
    reguły będą obwiązuwały w Twojej sieci + stacjonarne

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 7. Data: 2010-04-15 11:04:05
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomek Kęcki pisze:

    > No to pierwsza dobra wiadomość dotycząca Orange od dłuższego czasu... :)

    Z przeniesieniem numeru problemów nie miałem
    Tylko ...
    Co z tego że taniej jak dużym mieście (Lublin) są kłopoty z zasięgiem
    Może mam pecha ale nie tylko w pracy (podpiwniczenie) ale i w domu (6
    piętro) są kłopoty z dłuższymi rozmowami. Tak po minucie zaczynają być
    problemy na pewno nie z winy telefonu.
    Podpisałem na rok na próbę i na razie podziękuję.

    PS. Do "w rodzinie" się nie dodzwonisz "nie ma takiego numeru".

  • 8. Data: 2010-04-15 11:06:41
    Od: z <z...@g...pl>

    PS. 2. W sumie mi to wisi bo nie wysyłam ale SMSy nie są wymienne na
    darmowe minuty. Bulisz po za abonamentem i darmowe minuty nie przechodzą
    na kolejny miesiąc. Ot takie drobne druczki w umowie :-)

  • 9. Data: 2010-04-15 11:15:42
    Od: "zenzen" <z...@w...pl>

    > naprawdę najlepiej mieć telefon tam gdzie najwięcej dzwonisz bo możesz
    > sobie

    po co mam myslec? Mamtanio w PLAYu i dzwonię wszędzie. Moje rachunki spadły
    o 50% co najmniej, a kożystam z zasięgu PLUSA i wszystko gra

    jk

  • 10. Data: 2010-04-15 11:28:20
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    W dniu 2010-04-15 12:57, Konsultant z Ery pisze:

    > 1. Wystraczy poczytać o ostatnich problemach z zasięgiem
    Przyznam się, że od 3 lat nie odnotowałem większych problemów w tej
    kwestii. Oczywiście to zależy od miejsca, w którym się przebywa.

    > 2. Jak będziesz w Play nikt nie będzie chciał do Ciebie dzwonić bo każdy
    > ma drożej, ale to akurat może być tez na + :)
    Tak często to czytam, że już, już byłbym gotów uwierzyć, tylko zawsze
    akurat mnie jakiś telefon dekoncentruje ;-)
    W niektórych środowiskach może i tak jest, ale mnie osobiście ten
    problem w ogóle nie dotknął.

    To akurat święta prawda.

    Pozdro
    --