  • 61. Data: 2010-04-16 20:47:12
    Temat: Re: PLAY vs. ORANGE
    Od: Flo <f...@g...pl>

    barum wrote:

    > Na razie to ty się wyżalasz

    Mi to zwisa i powiewa niczym flaga na maszcie tylko ile tych lamentów
    można tu czytać?
    To już po woli staje sie nudne.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 62. Data: 2010-04-16 21:26:30
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Flo <f...@g...pl> napisał(a):
    > Mi to zwisa i powiewa niczym flaga na maszcie tylko ile tych lamentów
    > można tu czytać?
    > To już po woli staje sie nudne.

    Wiesz, zacząłeś od jakichś ogólników w stylu "w Play nie da się dodzwonić i
    już". A potem coś o Blackberry średnio w temacie. To już powoli staje się nudne.

    barum

  • 63. Data: 2010-04-16 21:29:58
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Piotr M wrote:

    > Drugi już się zastanowi.

    Wierzysz w cuda?

  • 64. Data: 2010-04-17 06:05:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > BlacBerry Internet Service z pełnym dostępem do netu via APN blackberry.net
    > przeznaczony głównie dla terminali BlackBerry.

    > A czy kiedykolwiek mobilny internet Play korzystał z Plus'a?

    To połączenie gprs/edge to nie jest mobilny dostęp do internetu?

  • 65. Data: 2010-04-17 06:52:30
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 16-04-2010 15:21, Tomek Kęcki pisze:
    > W dniu 2010-04-15 11:34, Tomek Kęcki pisze:
    >
    > To może spytam inaczej: czy są jakieś godne polecenia alternatywy dla
    > abonamentu 25 zł miesięcznie w Orange.

    Przenieś numer do PLAY, oszczędności z pewnością bardzo miło Cię zaskoczą.

  • 66. Data: 2010-04-17 09:08:57
    Od: Flo <f...@g...pl>

    qwerty wrote:

    > To połączenie gprs/edge to nie jest mobilny dostęp do internetu?

    To inaczej.
    Korzystając z taryfy dla połączeń głosowych spróbuj uruchomić w Play
    zryczałtowany internet.
    W Orange można bezproblemowo na numerze głosowym włączyć BE, w Plusi'e
    można włączyć iPlus'a, a w Play?

    Często korzystam z tego rozwiązania wyjeżdżając chociażby na urlopy.
    Moi klienci również chwalą sobie taką swobodę. Nie muszą utrzymywać
    mobilnego internetu, a jedynie włączają sobie usługę na czas wyjazdu.

  • 67. Data: 2010-04-17 09:21:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DanW" napisał:

    > Przenieś numer do PLAY, oszczędności z pewnością bardzo miło
    > Cię zaskoczą.

    Jakie oszczędności, skoro w PLAY nie ma abonamentu 25 PLN, najtańszy jest za
    29 PLN? ;->

    JoteR

  • 68. Data: 2010-04-17 10:13:15
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Kwi, 15:21, Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com> wrote:
    > W dniu 2010-04-15 11:34, Tomek Kęcki pisze:
    >
    > To może spytam inaczej: czy są jakieś godne polecenia alternatywy dla
    > abonamentu 25 zł miesięcznie w Orange.

    120 min za 14,50 w Play - umowa na 12 miesięcy bez telefonu. Koszt
    minuty w abo 12 groszy.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 69. Data: 2010-04-17 10:28:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Erazmus" napisał:

    > 120 min za 14,50 w Play - umowa na 12 miesięcy bez telefonu.

    Ale wątkotwórca chce z telefonem - przecież rozważa odejście z Orange
    właśnie za względu na bandyckie ceny pomarańczowych aparatów. Przeczytaj
    wistującego posta. Gdyby chciał bez telefonu, to z pewnością przeszedłby na
    prepaid, gdzie - według grupowej ideologii - jest najtaniej.

    > Koszt minuty w abo 12 groszy.

    Nie, to niemożliwe, taniej niż w najtańszym prepaidzie - mBanku? I to do
    wszystkich sieci bez gwiazdek? Co za cios... ;->

    JoteR

  • 70. Data: 2010-04-17 12:45:05
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 17 Apr 2010 12:28:20 +0200, JoteR wrote:

    > Nie, to niemożliwe, taniej niż w najtańszym prepaidzie - mBanku? I to do
    > wszystkich sieci bez gwiazdek? Co za cios... ;->

    Jest jedna gwiazdka - taka cena jest pod warunkiem, że w każdym miesiącu
    wydzwonisz dokładnie 120 min.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki