  • 1. Data: 2010-04-14 20:18:23
    Temat: motorola milestone w play
    Od: peter <p...@p...com>

    wlasnie sobie nabylem droga kupna motorole milestone w playu
    po 2 dniach musialem ja oddac do serwisu.

    jak ja zepsuc:
    uruchom polaczenie wifi
    sciagaj akurat cos przez to polaczenie
    sluchaj muzyki przez sluchawki
    i sprobuj napisac sms'a przy otwartej klawiaturze

    ten prosty test wykaze czy akurat nabyles trefny model wyprodukowany
    w chinach.

    poza tym ze sie zepsul to same plusy:
    play nic nie dodaje od siebie
    brak simlocka (ale to juz chyba standard)
    mozna pograc w quake'a 3
    animacje prawie jak w iphonie;)
    dziala multi touch
    wersja androida 2.1

  • 2. Data: 2010-04-14 21:52:01
    Temat: Re: motorola milestone w play
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    peter wrote:
    > jak ja zepsuc:
    > uruchom polaczenie wifi
    > sciagaj akurat cos przez to polaczenie

    Znaczy po FTP/HTTP?

    > sluchaj muzyki przez sluchawki

    MP3 jak rozumiem z odtwarzacza?

    > i sprobuj napisac sms'a przy otwartej klawiaturze

    I co się dzieje dokładnie?

    > ten prosty test wykaze czy akurat nabyles trefny model wyprodukowany
    > w chinach.

    A są wyprodukowane w innych krajach?

    Czy to na pewno nie wina softu?

    Jakub

  • 3. Data: 2010-04-15 07:13:44
    Od: peter <p...@p...com>

    Jakub Danecki pisze:

    > Znaczy po FTP/HTTP?

    > MP3 jak rozumiem z odtwarzacza?

    > I co się dzieje dokładnie?

    dokladnie to nic sie nie dzieje, przestala sie uruchamiac

    > A są wyprodukowane w innych krajach?
    >
    > Czy to na pewno nie wina softu?

    jak soft powoduje uszkodzenia sprzetowe to moze i to jego wina