  • 1. Data: 2010-04-14 20:25:31
    Temat: Re: Służby mogą wyłączać BTSy w Krakowie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    A komórki vipów?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-14 21:20:23
    Temat: Służby mogą wyłączać BTSy w Krakowie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

[...]

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 3. Data: 2010-04-14 21:50:58
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr M wrote:
    > A komórki vipów?

    Takie pomalowane czerwoną farbą na tylnej ściance w kształt litery V na
    pewno będą działały :D

    Jakub

  • 4. Data: 2010-04-14 23:00:48
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-04-2010 o 02:48:41 darnok
    <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > Zadna nowosc, juz to w przeszlosci robiono np jak papiez przyjezdzal i
    > byla masowa masza.
    > Poza tym zwykle w takiej masowce siec sie sama wystarczajaco zapycha ze
    > nie da sie korzystac :)

    To już wiadomo jakie jest najlepsze rozwiązanie na Euro 2012 - wyłączenie
    BTSów..

    Ale co z telefonami vipów przy takiej blokadzie, Obama nie zadzwoni ze
    swojego Blackberry?
    Ani nawet strzałki nie puści?

  • 5. Data: 2010-04-14 23:48:41
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-14 23:20, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]

    byla masowa masza.
    Poza tym zwykle w takiej masowce siec sie sama wystarczajaco zapycha ze

    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2010-04-15 06:10:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > BTSów..
    >
    > Ale co z telefonami vipów przy takiej blokadzie, Obama nie zadzwoni ze

    Nie ma czym się przejmować. Ochrona bez problemu go wyłapie z tłumu. :)

  • 7. Data: 2010-04-15 11:31:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-04-2010 o 09:10:51 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup

    > Nie ma czym się przejmować. Ochrona bez problemu go wyłapie z tłumu. :)

    Rasista ;P

  • 8. Data: 2010-04-15 12:01:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w
    Dnia 15-04-2010 o 02:48:41 darnok

    >To już wiadomo jakie jest najlepsze rozwiązanie na Euro 2012 -
    >wyłączenie BTSów..

    Przed laty sluzby ponoc zazadaly wylaczenia BTS w metrze, bo mialy
    podejrzenie ze bedzie bomba.
    Operatorzy ponoc to olali i nie wylaczyli i uzasadnili ze
    pasazerowie nie mogliby po pomoc zadzwonic.

    >Ale co z telefonami vipów przy takiej blokadzie, Obama nie
    >zadzwoni ze swojego Blackberry? Ani nawet strzałki nie puści?

    Tak bez umowy roamingowej ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-04-15 18:20:15
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-15 14:01, J.F. wrote:
> [...]
    > podejrzenie ze bedzie bomba.
    > Operatorzy ponoc to olali i nie wylaczyli i uzasadnili ze pasazerowie

    Bo to sie nie wylacza ot tak.
    Sa procedury, musi byc to zgloszone wczesniej, zaplanowane. Wtedy jest
    to wykonywane z dokladnoscia do kilku minut i wszystkie zaplanowane
    stacje sa blokowane.

    Ale z ciekawosci powiem ze sa zarowno procedury blokowania jak i
    specjalnego nadzoru niektorych stacji :)
    Najczesciej stacjami pod specjalnym nadzorem sa te w okolicach np
    spotkania dyrektorow Operatora, albo jak Prezes jedzie na wakacje :)
    Ale oczywiscie takze roznego rodzaju imprezy panstwowe.
    Wtedy stacje z takiej listy sa serwisowane 24h/dobe z przyspieszonymi
    procedurami usuwania awarii. Nawet jak na codzien taka stacja ma 3
    priorytet obslugi.

  • 10. Data: 2010-04-17 12:34:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Apr 2010 20:20:15 +0200, darnok wrote:

    >Bo to sie nie wylacza ot tak.
    >Sa procedury, musi byc to zgloszone wczesniej, zaplanowane. Wtedy jest
    >to wykonywane z dokladnoscia do kilku minut i wszystkie zaplanowane
    >stacje sa blokowane.

    No wiesz, teoretycznie moze byc tak ze sie sluzby dowiedza o bombie na
    5 minut przed spodziewanym wybuchem ..

    J.