  • 41. Data: 2010-04-16 14:33:08
    Temat: Re: PLAY vs. ORANGE
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    z ciekawości zapytam:
    jakich usług nie ma w Play?

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 42. Data: 2010-04-16 14:53:10
    Od: z <z...@g...pl>

    jooseff pisze:

    > Bzdura, tylko w taryfach firmowych

    Nie interesowałem się tym bo nie używam ale przez prawie rok żyłem w
    przeświadczeniu że minuty nie są wymienialne na smsy. Może obsługa
    podała mi info do tych 100% gratis, może na pierwszych rachunkach tak to
    wyglądało. Faktem jest że mnie to bardziej zdziwiło niż nie
    przechodzenie minut na następny miesiąc.
    Jak się dokładniej wniknie w to przechodzenie minut to ta sławetna niska
    stawka za minutę już nie robi wrażenia. Grunt to mało płacić za dużo
    gadania i dobrać odpowiedni-wystarczający abonament.
    I tu się kłania opcja orange z kumulacją 2 miesięczną - bezcenne.

    PS. Czy ktoś jeszcze oprócz orange oferuje 1000 minut do orange i na
    stacjonarne po 16.00 i w weekendy za 25 zł/mies.???

  • 43. Data: 2010-04-16 15:00:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hq9shd$nb$...@i...gazeta.pl...
    > z ciekawości zapytam:
    > jakich usług nie ma w Play?

    Okradania swoich klientów?

  • 44. Data: 2010-04-16 15:09:33
    Od: z <z...@g...pl>

    BearBag pisze:

    > może zmieć telefon, co to ma wspolnego z Play. Mają najwiekszy zasieg
    > bo nie dosc że swoje nadajnki to jeszcze Plusa.
    > Tych sciem o braku zasiegu Playa czasami się już nie da czytać.
    > Proponuje każdemu kto sie waha kupic starter prepaida za 9zl i
    > potestować przez tydzień a nie czytać te głupoty na forach i usenecie.

    Nazywaj sobie to jak chcesz ale w dwóch miejscach dla mnie istotnych
    play nadaje cieniutko a przełączyć na plusa mi się nie udało (k800)
    Niby jest wybrany plus ale po kilku minutach znowu wraca play.
    Sygnał za słaby żeby normalnie rozmawiać ale dla playa za silny żeby
    bulić plusowi.

  • 45. Data: 2010-04-16 15:16:26
    Od: z <z...@g...pl>

    Konsultant z Ery pisze:

    > z ciekawości zapytam:
    > jakich usług nie ma w Play?

    Jedna ale dla Kowalskiego ważna - nie przechodzenie minut na kolejny
    miesiąc. Myślisz że o tym tak po prostu zapomnieli:-)

  • 46. Data: 2010-04-16 16:23:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

    > PS. Czy ktoś jeszcze oprócz orange oferuje 1000 minut do orange
    > i na stacjonarne po 16.00 i w weekendy za 25 zł/mies.???

    Nie, nikt oprócz Orange nie oferuje 1000 minut do Orange.
    Przynajmniej nie w takiej cenie.

    JoteR

  • 47. Data: 2010-04-16 16:47:58
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hq7rdr$9a0$1@inews.gazeta.pl...
    > w Erze pojawiło się ostatnio sporo pakietów do wszystkich oprócz P4, a
    > nawet stworzono ostatnio taryfę Nowa Firma gdzie "darmowe" minuty
    > abonamentowe nie obowiązują do Play, Polsatu i Rydzyka

    Bo takie rzeczy to tylko w Erze:) I to jest jeden z kilku powodów dla
    których omijam tę sieć szerokim łukiem.

  • 48. Data: 2010-04-16 16:57:24
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Jedna ale dla Kowalskiego ważna - nie przechodzenie minut na kolejny
    > miesiąc. Myślisz że o tym tak po prostu zapomnieli:-)

    dla mnie nie jest to usługa tylko cecha pewnej usługi

    dla porównania w Erze dla klientów prywatnych też w zasadzie minuty już nie
    przechodzą ponieważ przy podpisaniu aneksu mamy 2 pakiety minut
    1. rozliczany w pierwszej w kolejności, standardowy pakiet minut z
    abonamentu - do wszytkich, przechodni,
    2. rozliczany w drugiej kolejności dodatkowy pakiet do wszystkich oprócz
    Play - już nieprzechodni :)

    no i w efekcie klient ma za 70zł 170 + 120 minut i żeby mu coś przeszło musi
    wygadać poniżej 170 minut

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 49. Data: 2010-04-16 17:03:02
    Od: z <z...@g...pl>

    JoteR pisze:
    > Nie, nikt oprócz Orange nie oferuje 1000 minut do Orange.
    > Przynajmniej nie w takiej cenie.

    A na stacjonarne? :-)

  • 50. Data: 2010-04-16 17:15:11
    Od: z <z...@g...pl>

    Konsultant z Ery pisze:

> [...]
    > abonamentu - do wszytkich, przechodni,
    > 2. rozliczany w drugiej kolejności dodatkowy pakiet do wszystkich oprócz

    Na takie pakiety nie zwracam uwagi bo nie wiem do kogo przyjdzie mi
    dzwonić po przekroczeniu normalnego pakietu. Lepiej wtedy brać droższy
    abonament żeby było jednak taniej.

    > no i w efekcie klient ma za 70zł 170 + 120 minut i żeby mu coś przeszło
    > musi wygadać poniżej 170 minut

    Jak się dobierze odpowiedni abonament to jest lepsze niż nic.
    Na te bonusy na poczatku umowy czy nie do wykorzystania nigdy nie
    zwracam uwagi. To tylko sprytny marketing jest.
    Przed podpisaniem umowy trzeba ją dokładnie przeczytać, przemyśleć.
    Zamiast pakietów minut w orange wybrałem sobie dwumiesięczne
    przenoszenie. Akurat mogłem. Niektórzy sciemniają (era) a niektórzy nie
    widza co to takiego (play)