    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY vs. ORANGE
    Date: Fri, 16 Apr 2010 19:15:11 +0200

    Konsultant z Ery pisze:

    > dla porównania w Erze dla klientów prywatnych też w zasadzie minuty już
    > nie przechodzą ponieważ przy podpisaniu aneksu mamy 2 pakiety minut
    > 1. rozliczany w pierwszej w kolejności, standardowy pakiet minut z
    > abonamentu - do wszytkich, przechodni,
    > 2. rozliczany w drugiej kolejności dodatkowy pakiet do wszystkich oprócz
    > Play - już nieprzechodni :)

    Na takie pakiety nie zwracam uwagi bo nie wiem do kogo przyjdzie mi
    dzwonić po przekroczeniu normalnego pakietu. Lepiej wtedy brać droższy
    abonament żeby było jednak taniej.

    > no i w efekcie klient ma za 70zł 170 + 120 minut i żeby mu coś przeszło
    > musi wygadać poniżej 170 minut

    Jak się dobierze odpowiedni abonament to jest lepsze niż nic.
    Na te bonusy na poczatku umowy czy nie do wykorzystania nigdy nie
    zwracam uwagi. To tylko sprytny marketing jest.
    Przed podpisaniem umowy trzeba ją dokładnie przeczytać, przemyśleć.
    Zamiast pakietów minut w orange wybrałem sobie dwumiesięczne
    przenoszenie. Akurat mogłem. Niektórzy sciemniają (era) a niektórzy nie
    widza co to takiego (play)