  • 31. Data: 2010-04-16 07:39:31
    Temat: Re: PLAY vs. ORANGE
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:32:51 +0200, qwerty napisał(a):

    > Teraz to głupoty wypisujesz. _Nigdy_ nie miałem problemów z zalogowaniem
    > się do plusa. Mam ustawiony na auto i telefon sam się przełącza jak
    > spada zasięg.

    Ale ja nie piszę jak działa Twój telefon. Mówię o tym jak działa *mój*
    telefon i *moja* karta.
    Zresztą ZTCW temat jest dość powszechnie znany.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 32. Data: 2010-04-16 07:41:13
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 07:39:35 -0700, BearBag napisał(a):

    > miało być zmień :D

    Zapewne przeniosę numer do innego operatora ;-) Ogólnie to nie używam go
    nawet, ale sam w sobie numer mi się bardzo podoba.

  • 33. Data: 2010-04-16 07:48:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    > Ale ja nie piszę jak działa Twój telefon. Mówię o tym jak działa *mój*
    > telefon i *moja* karta.

    Znaczy telefon nie działa poprawnie

    > Zresztą ZTCW temat jest dość powszechnie znany.

    Kilka osób się skarży. Spójrz ile play ma klientów i jako to jest odsetek.

  • 34. Data: 2010-04-16 08:01:06
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 09:48:56 +0200, qwerty napisał(a):

    > Kilka osób się skarży. Spójrz ile play ma klientów i jako to jest
    > odsetek.

    Po pierwsze nie kilka, a po drugie -- uważasz, że choćby 3% klientów
    takiej sieci pisuje do internetów? ;-) przecież większość może nawet nie
    kojarzyć o co chodzi.

  • 35. Data: 2010-04-16 11:17:25
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Flo <f...@g...pl> napisał(a):
    > Pieniądze to nie wszystko. Są usługi, których brak nawet 30-50% niższe
    > stawki za połaczenia nie zrekompensują.

    No więc w czym problem? Jak ktoś potrzebuje tych usług to wybierze sieć która
    je ma, a jak nie potrzebuje to po co ma za nie płacić?

    barum

  • 36. Data: 2010-04-16 11:19:48
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Flo <f...@g...pl> napisał(a):
    > A chciałbyś aby W3 dokładała do interesu?

    Na pewno W3 by tego nie chciała więc dokładają ich abonenci.

    varum

  • 37. Data: 2010-04-16 11:55:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 11:19:48 +0000 (UTC), barum wrote:

    >Na pewno W3 by tego nie chciała więc dokładają ich abonenci.

    Takie sobie wladze wybrali, to tak maja.

    Choc mowiac szczerze to teraz placimy dwa razy mniej, i byc moze
    wlasnie dzieki temu.

    Moze po prostu jest potrzebna taka konkurencja na rynku, zeby klienci
    mieli wybor. Co prawda wyobrazam sobie wolna konkurencje inaczej.

    J.

  • 38. Data: 2010-04-16 12:22:14
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-04-2010 o 16:12:55 Flo <f...@g...pl> napisał(a):

    > Tylko po co się tak podniecają, że Play jest super bo ma tańsze minuty
    > skoro na innych polach leży.

    No podniecają się Ci, którym te inne pola nie rzutują, więc dlaczego
    mieliby tego nie robić? :)

    A dodam jeszcze, że dla większości społeczeństwa co na co dzień zwyczajnie
    używają telefon, te pola też nie dotyczą. A nie są w Play tylko dlatego,
    że inni też nie, że nie lubią zmian, że nie chcą się fatygować, etc. Tak
    myślę.. :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 39. Data: 2010-04-16 13:12:55
    Od: Flo <f...@g...pl>

    barum wrote:

    > No więc w czym problem? Jak ktoś potrzebuje tych usług to wybierze sieć która
    > je ma, a jak nie potrzebuje to po co ma za nie płacić?

    Zgadza się.
    Tylko po co się tak podniecają, że Play jest super bo ma tańsze minuty
    skoro na innych polach leży.
    Klient wybiera Play i tyle.
    Inny wybierze Heyah, a jeszcze inny Orange.
    Każdy według własnych potrzeb wybiera, a jak wspomniałem kasa to nie
    wszystko.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 40. Data: 2010-04-16 13:21:05
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-04-15 11:34, Tomek Kęcki pisze:

    To może spytam inaczej: czy są jakieś godne polecenia alternatywy dla
    abonamentu 25 zł miesięcznie w Orange.

    --
    tomafek