  • 21. Data: 2010-04-15 18:09:02
    Temat: Re: PLAY vs. ORANGE
    Od: Flo <f...@g...pl>

    BearBag wrote:

    > Proponuje każdemu kto sie waha kupic starter prepaida za 9zl i
    > potestować przez tydzień a nie czytać te głupoty na forach i usenecie.

    Dobra rada.
    W przypadku granic zasięgu na 100% zniechęci potencjalnego klienta do
    usług Play.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 22. Data: 2010-04-15 18:13:44
    Od: Flo <f...@g...pl>

    qwerty wrote:

    > Teraz to głupoty wypisujesz. _Nigdy_ nie miałem problemów z zalogowaniem
    > się do plusa. Mam ustawiony na auto i telefon sam się przełącza jak
    > spada zasięg.

    Mogę podać tobie przynajmniej jedną przykładową firmę, która przeszła w
    lipcu do Play z Ery i już w październiku się zastanawiała w jaki sposób
    jak najtaniej przejść do Plusa bo nie może w pełni z usług obecnej sieci
    korzystać (pracownicy dodzwonić sie nie mogą pomiędzy sobą).

  • 23. Data: 2010-04-15 18:50:43
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > jak najtaniej przejść do Plusa bo nie może w pełni z usług obecnej sieci
    > korzystać (pracownicy dodzwonić sie nie mogą pomiędzy sobą).

    a ja moge podać przykłady setki ludzi i firm ktore przeszły do playa z
    innych sieci i tylko liczą zyski. Skonczmy już te głupoty wypisywac.
    Każdy może sie przekonać kupując prepaida na próbę.

  • 24. Data: 2010-04-15 19:04:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BearBag napisał(a):

    > a ja moge podać przykłady setki ludzi i firm ktore przeszły do playa z
    > innych sieci i tylko liczą zyski.

    Kosztem tych, ktorzy do nich dzwonia?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 25. Data: 2010-04-15 19:45:27
    Od: Flo <f...@g...pl>

    BearBag wrote:

    > a ja moge podać przykłady setki ludzi i firm ktore przeszły do playa z
    > innych sieci i tylko liczą zyski.

    Ja akurat jestem przykładem osób, które z Play odeszły ze względu na
    jakość oferty itp.
    Pieniądze to nie wszystko. Są usługi, których brak nawet 30-50% niższe
    stawki za połaczenia nie zrekompensują.

  • 26. Data: 2010-04-15 19:48:21
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    januszek pisze:

    > Kosztem tych, ktorzy do nich dzwonia?

    ale to wina playa lub ich userów, że wielka3ka okrada swoich klientów?

    Były już tu kiedyś wyliczenia ile kosztuje mtr w kolejnych porach dnia a
    ile biorą sobie operatorzy.

  • 27. Data: 2010-04-15 20:01:52
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Że jeszcze takie fajne rzeczy się powtarza.
    > To niezłego psikusa ktoś może zrobić kolegom, kiedy przeniesie numer i w
    > podstawówce nic nie rozpowie.

    wiecie, no sporo ludzi do mnie dzwoni z zapytaniem jakie prefiksy ma Play
    albo jak można sprawdzić czy dany znajomy nie jest przypadkiem w Play
    (najlepiej spytać się przy okazji w rozmowie no ale niektórym prościej
    zadzwonić na infolinię)

    w Erze pojawiło się ostatnio sporo pakietów do wszystkich oprócz P4, a nawet
    stworzono ostatnio taryfę Nowa Firma gdzie "darmowe" minuty abonamentowe nie
    obowiązują do Play, Polsatu i Rydzyka

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 28. Data: 2010-04-15 20:29:58
    Od: Flo <f...@g...pl>

    PlaMa wrote:

    > ale to wina playa lub ich userów, że wielka3ka okrada swoich klientów?

    A chciałbyś aby W3 dokładała do interesu?
    W W3 są taryfy gdzie rozmowa w sieci kosztuje 0,40PLN netto.
    Dołóż do tego MTR i będziesz wiedział jakie stawki opek stosuje.

    UKE podjęło decyzję, a abonenci płacą i tyle.

  • 29. Data: 2010-04-15 20:55:11
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 15-04-2010 22:01, Konsultant z Ery pisze:

> [...]
    > nawet stworzono ostatnio taryfę Nowa Firma gdzie "darmowe" minuty
    > abonamentowe nie obowiązują do Play, Polsatu i Rydzyka

    To tylko świadczy o sieci ERA i to nie najlepiej :)

  • 30. Data: 2010-04-16 06:52:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > A chciałbyś aby W3 dokładała do interesu?
    > W W3 są taryfy gdzie rozmowa w sieci kosztuje 0,40PLN netto.
    > Dołóż do tego MTR i będziesz wiedział jakie stawki opek stosuje.
    >
    > UKE podjęło decyzję, a abonenci płacą i tyle.

    MTR zmalał, a czy W3 zmniejszyła ceny?