  • 31. Data: 2010-10-26 18:15:20
    Temat: Re: [PJ] Skąd się biorą pytania na egzamin?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 22:24, PawelK vel Pablo pisze:

    > Mój instruktor sam jeździ wiele lat, z tego co wspomniał należy do blue
    > angels a to chyba nawet jest MC klub.

    Blue Angels to by raczej nie przyjeli do siebie policjanta, nawet
    bylego. Policyjny klub motocyklowy to Blue Knights. A to wielka roznica
    jest.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 32. Data: 2010-10-26 18:35:12
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 299 roku bieżącego, Kuczu zeznał(a) jak następuje:

    > Blue Angels to by raczej nie przyjeli do siebie policjanta, nawet
    > bylego. Policyjny klub motocyklowy to Blue Knights. A to wielka
    > roznica jest.

    kurka wodna właśnie tak googl wspominał, też mi się nie zgadzało,
    ale pamiętam ewidentnie opowiadając o swojej drodze na zlot użył
    sformułowania "Jechałem w kamizelce blue angels" ale może pokręciłem,
    chodz nie wydaje mi się.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 33. Data: 2010-10-26 20:41:15
    Od: Szwed <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 19:16:06 +0200, gildor napisał(a):
> [...]
    SZYSCY_SIE_ZMIESCIMY.html

    > oni, my, kierowcy. nie wiedzą wielu rzeczy. wystarczy choćby ten wątek
    > poczytać. tu to my czy oni?

    Piszesz, że można jezdzic po linii przerywanej-nie wiedziałem o tym. Więc
    zaliczam się czasem do "oni, ci którzy mało wiedzą".
    Podobnie przyniosłem kiedyś artykuł o prawach motocykli do pracy, było tam
    m.in. o tym jeżdżeniu pomiedzy samochodami. Większosc
    kolegów-samochodziarzy była zaskoczona, że tak wolno. Więc oni to też oni.
    Chciałbym, żeby tych niedokształconych było mniej.

    > nie na egzaminie, tylko na szkoleniu! ja nie pamietam kompletnie co
    > miałem na egzaminie, ale pamietam sporo z kursu. a to było... krw, ponad
    > 20 lat temu. pamietam tez pierwsze uwagi ojca, jak mnie uczył jeździć.

    I na szkoleniu i na egzaminie powinno byc. Jak się nie nauczysz, to nie
    zdasz.
    Tylko że egzamin zależy od instytucji, którą zamierzamy byc może pomęczyc.
    Szkolenie zupełnie nie zależy od nas, można grzecznie poprosic szkołe, żeby
    o tym uczyła, a ona grzecznie nas oleje ;)
    BTW: ciekawe czy ojciec, który nie wie, że motocykle mogą jeździc pomiędzy
    samochodami nauczy o tym syna? Dlatego myślę, że cała sprawa ma sens.

    Dobra, z mojej strony dosc bezużytecznej dyskusji. Każdy robi lub nie robi
    co chce.

    pozdr

  • 34. Data: 2010-10-27 07:42:50
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >bylego. Policyjny klub motocyklowy to Blue Knights. A to wielka roznica
    >jest.

    A to MC jest? "Zalegalizowany"?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 35. Data: 2010-10-27 10:24:31
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-10-26 11:28, Wojtek Sobociński pisze:

    > Fajnie, postępowie ludzie. Ale ostrzegli Cię chyba żebyś tak nie robił
    > na egzaminie?

    Na poczatku kursu powiedzieli mi, ze oni naucza mnie jezdzic. Egzamin
    mam zdac sam. I slusznie - to jedna z nielicznych szkol, ktora nie uczy
    zdawac egzaminu. Tylko egzaminu.

    --
    jarek

  • 36. Data: 2010-10-27 18:31:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-27 09:42, Jacot pisze:

    > A to MC jest? "Zalegalizowany"?;)

    Chyba nie ma takiego "kongresu" ktory by im mogl zabronic byc MC :)