  • 1. Data: 2010-10-24 18:55:56
    Temat: doposażanie Hondy Shadow
    Od: <kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl>

    Witam,

    W tym roku kupiłem Hondę Shadow C-abs clasic . Przejechałem nią w tym
    sezonie 5600 km bez żadnych modernizacji, jest taka, jaką odbierałem od
    dilera (no, są gmole - ale nic więcej)

    Chcę na przyszły sezon "ubrać" ją, doposażyć w parę dodatków.
    Na pewno w:
    - ciekawą, dużą (ochraniającą także kolana) szybę,
    - wspólczensne sakwy (takie bez frędzli)
    - duże i szerokie oparcie - sissybar
    - lepsze oświetlenie
    ... może inne rzeczy

    Ja sam nie jestem typem złotej rączki i sam tego nie zrobię muszę więc oddać
    jakiemuś warsztatowi swój motocykl do zainstalowania tego wszystkiego.

    Pytanie: który warsztat -serwis - garaż motocyklowy polecalibyście w
    WARSZAWIE i okolicy.

    Kto wg. Was potrafi zaproponować ciekawe rozwiązania i jeszcze przy okazji
    nie zedrzeć ze mnie skóry (czytaj nie za drogi)

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2010-10-24 19:15:25
    Temat: Re: doposażanie Hondy Shadow
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-24 20:55, kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl pisze:
> [...]
    > Na pewno w:
    > - ciekawą, dużą (ochraniającą także kolana) szybę,

    Szyba chroniaca kolana ? Duza musi byc. Nie latwiej bylo od razu kupic
    Ikarusa ?

> [...]
    > jakiemuś warsztatowi swój motocykl do zainstalowania tego wszystkiego.
    >
    > Pytanie: który warsztat -serwis - garaż motocyklowy polecalibyście w

    Pod Warszawa, w Bloniach, jest firma MotoRoni. Oni produkuja akcesoria z
    nierdzewki do cruiserow. Ich produkty sprzedaje m.in. niemieckie Polo.

    http://www.motoroni-akcesoria.pl/home.php

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-10-24 19:37:24
    Temat: Re: doposażanie Hondy Shadow s...@a...com.pl
    Od: <kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl>

    OK - wielki dzięki za info - pewnie się do nich odezwę ale czy oni mają
    także w ofercie instalacje swoich produktów, serwis ?

    Myślałem, o jakimś garażu w którym stary fachowiec, co zna się na rzeczy
    zaproponuje jakieś rozwiązania, przedstawi swoje pomysły na zabudowanie
    mojego motocykla tak by wszystkie elementy były w tym samym klimacie, by
    wszystko pasowało do siebie ....

    pozdrawiam
    Slawek
    s...@a...com.pl

  • 4. Data: 2010-10-24 19:59:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-24 21:44, J_K_K pisze:
    > Użytkownik <kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ale chcesz za te pomysły i wykonanie zapłacić ?
    > (tzn. koszt części + coś ekstra + montaż ?)

    No chyba tak, wszak Matka Teresa juz nie zyje a poza tym chyba malo sie
    znala na customizingu.

  • 5. Data: 2010-10-24 20:03:32
    Od: <kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl>

    Chcę płacić :) części, montaż, rozwiązania extra ...
    i być zadowolonym z efektu :)

    pozdrawiam
    Sławek

  • 6. Data: 2010-10-24 23:24:32
    Temat: Re: doposa?anie Hondy Shadow s...@a...com.pl
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-10-24 22:03:32 +0200, no spam) popularna gazeta.pl> said:

    > Chcę płacić :) części, montaż, rozwiązania extra ...
    > i być zadowolonym z efektu :)

    O: Bo zaburza z naturalny porządek czytania tekstu.
    P: Dlaczego pisanie nad cytatem jest denerwujące?
    O: Pisanie nad cytatem.
    P: Co jest najbardziej denerwującą rzeczą na usenecie?
    --
    Glub

  • 7. Data: 2010-10-24 23:34:33
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 297 roku bieżącego, kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl zeznał(a)
    jak następuje:

    > My?la?em, o jakim? gara?u w którym stary fachowiec, co zna sie na
    > rzeczy zaproponuje jakie? rozwi?zania, przedstawi swoje pomys?y na
    > zabudowanie mojego motocykla tak by wszystkie elementy by?y w tym
    > samym klimacie, by wszystko pasowa?o do siebie ....

    Takie rzeczy to tylko w Erze.

    Wierzysz, że znajdziesz warsztat gdzie gość odpali fajkę i będzie dumał
    za Ciebie 3 godziny jak ładnie coś zamontować, żeby pasowało?

    Wątpię szczerze.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 8. Data: 2010-10-25 03:41:11
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
> [...]

    Jeśli ktoś ma chęć za to zapłaćić to czemu nie :)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5555
    (20101022) __________

  • 9. Data: 2010-10-25 06:39:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marcinu" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś ma chęć za to zapłaćić to czemu nie :)

    Jest taki misiek pod Lublinem. Firma to Garaż Szymona - naprawia
    amerykańskie samochody. Bierze 100zł za godzinę poszukiwania części do
    samochodu klienta na allegro:-) Jak zapytałem ile średnio trwają
    poszukiwania, to odpowiedział, że 3-4 godziny, ale jak część trudna do
    dostania to nawet kilka godzin dłużej:-) O dziwo misiek ma klientów. Ja
    pierdole...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2010-10-25 06:51:53
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > poszukiwania, to odpowiedział, że 3-4 godziny, ale jak część trudna do
    > dostania to nawet kilka godzin dłużej:-) O dziwo misiek ma klientów. Ja

    ale to tylko kwestia pomysłu na biznes, chwała im za to, ze znaleźli
    sobie nisze i ją wykorzystują. Jak takiego jednego rzuciła dziewczyna to
    sobie załozył portal społecznosciowy z twarzą w nazwie a dzis pływa w
    kasie, na głupocie i ekshibicjonizmie ludzi zarobił.Tez bym chciał wpasc
    na jakis genialny pomysł ale ja za bardzo empatyczny jestem zeby kogos
    tak doić :).

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"