  • 1. Data: 2010-10-25 23:01:35
    Temat: zarejestrowac moto na obcokrajowca
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Moj sasiad jest obcokrajowcem mieszkajacym w PL (bez obywatelstwa) i
    chcialby sobie kupic tu moto.
    Czy ktos ma wiedze czy i jak moglby sobie to moto zarejestrowac na siebie
    aby pozostalo na polskich numerach (ew. jaka jest droga formalna) ?

    Erg

  • 2. Data: 2010-10-26 07:40:06
    Temat: Re: zarejestrowac moto na obcokrajowca
    Od: " " <m...@g...pl>

    ErgoSum <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy ktos ma wiedze czy i jak moglby sobie to moto zarejestrowac na siebie
    > aby pozostalo na polskich numerach (ew. jaka jest droga formalna) ?

    Jezeli zarejestruje w Polsce, to na jakich numerach ma byc? Obcokrajowiec
    przebywajacy w Polsce legalnie, na stale, rejestruje pojazd tak samo jak
    obywatel polski. Nie ma z tym zadnych problemow.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 3. Data: 2010-10-26 18:38:14
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli zarejestruje w Polsce, to na jakich numerach ma byc? Obcokrajowiec
    > przebywajacy w Polsce legalnie, na stale, rejestruje pojazd tak samo jak
    > obywatel polski. Nie ma z tym zadnych problemow.

    To obywatel Szwecji - przebywa normalnie, tu nie ma chyba roznicy: jestesmy
    w unii wiec nie wiem jaka to mogla by byc roznica?
    Nie ma meldunku w PL i stad wlasnie to pytanie.

    Erg

  • 4. Data: 2010-10-26 20:36:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 20:38, ErgoSum pisze:
    > Użytkownik<m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To obywatel Szwecji - przebywa normalnie, tu nie ma chyba roznicy: jestesmy
    > w unii wiec nie wiem jaka to mogla by byc roznica?
    > Nie ma meldunku w PL i stad wlasnie to pytanie.

    Nie ma meldunku wiec nie moze. Zamelduj go u siebie ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-10-26 20:45:04
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 26 - 10 - 2010 (wtorek) o godzinie 20:38, ErgoSum napisał(a):

    > To obywatel Szwecji - przebywa normalnie, tu nie ma chyba roznicy: jestesmy
    > w unii wiec nie wiem jaka to mogla by byc roznica?
    > Nie ma meldunku w PL i stad wlasnie to pytanie.

    Wydaje mi się, że brak meldunku może być głównym problemem. Pogooglałem
    chwilę i np. tutaj
    http://eurzad.szczecin.pl/chapter_51052.asp
    znalazłem informację, że cudzoziemiec przy rejestracji pojazdu musi pokazać
    paszport oraz dokument poświadczający zameldowanie na terytorium RP.

    Z tego co się orientuję, to nasz kochany rząd, mimo wielokrotnych obietnic,
    do tej pory nie zniósł obowiązku meldunkowego - więc jeżeli Twój znajomy
    przebywa u nas dłużej niż 48 godzin bez meldunku, to jest tu jakby trochę
    nielegalnie. Jak to się ma do przepisów unijnych? No cóż...

    --
    Yorick
    LS 650

  • 6. Data: 2010-10-26 20:50:51
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/17,549311.html

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2010-10-26 22:15:40
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma meldunku wiec nie moze. Zamelduj go u siebie ;)

    Tez na poczatku o tym myslalem, ale on chce trzymac moto pod domem i wykupic
    do niego A-C. Ja za to znajac nasza dzielnie, wiem co to moze znaczyc..
    Pozniej najzwyczajniej nie chce mi sie chodzic na psy, do ubezpieczalni i
    bog raczy wedziec gdzie jeszcze i wyklocac sie osobiscie (w jego imieniu).
    Widac ze temat niezalatwialny, a postawienie moto pod domem na blachach "SE"
    jest rownoznaczne z wystawieniem wyroku.

    Erg