  • 1. Data: 2010-10-25 15:50:26
    Temat: Zimowanie moto we Wrocławiu
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    Witam! Czy we Wrocławiu jest jakieś miejsce, gdzie odpłatnie można
    SPOKOJNIE i BEZ STRESU ;-) przezimować moto do marca za rozsądną opłatą?
    Tak, żeby ktoś na przykład przekręcał oponki itd...

  • 2. Data: 2010-10-25 19:00:56
    Temat: Re: Zimowanie moto we Wrocławiu
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Czy we Wrocławiu jest jakieś miejsce, gdzie odpłatnie można
    > SPOKOJNIE i BEZ STRESU ;-) przezimować moto do marca za rozsądną opłatą?
    > Tak, żeby ktoś na przykład przekręcał oponki itd...

    a z jakiego rejonu jesteś? ja wprawdzie mam garaż ale dzięki moto nie mam
    gdzie auta trzymać, chętnie bym z kimś na spółkę wynajął garaż w okolicach
    centrum (najchętniej Szczepin)

    pozdr
    Lukasz

  • 3. Data: 2010-10-25 19:07:06
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 25 - 10 - 2010 (poniedziałek) o godzinie 17:50, Daniel Kowalski
    napisał(a):

    > Witam! Czy we Wrocławiu jest jakieś miejsce, gdzie odpłatnie można
    > SPOKOJNIE i BEZ STRESU ;-) przezimować moto do marca za rozsądną opłatą?

    Polecam salon Kawasaki na Szczecińskiej - 75 złotych miesięcznie, w cenie
    ładowanie akumulatora i ewentualnie (jak ktoś sobie życzy) przepalanie
    motocykla co jakiś czas. Plus zniżka na wiosenny serwis.

    Ewentualnie Honda RPM na Rakowej - 80 PLN/miesiąc. Cena może zejść do 50
    zł, jeżeli umówisz się na wiosnę na większy serwis (wymiana oleju się nie
    liczy).

    W Bradosie na Gajowickiej oficjalnie wołają 100 PLN/miesiąc, ale można
    negocjować, nie wiem jednak o ile.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 4. Data: 2010-10-25 20:09:49
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

> [...]
    > zł, jeżeli umówisz się na wiosnę na większy serwis (wymiana oleju się nie

    Dzięki piękne za info. Rakowa by mi pasowała, podjadę w tygodniu na
    rekonesans ;-))

  • 5. Data: 2010-10-25 20:11:25
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    Lukasz pisze:
> [...]
    > mam gdzie auta trzymać, chętnie bym z kimś na spółkę wynajął garaż w
    > okolicach centrum (najchętniej Szczepin)

    Właśnie opcja garażu nie za bardzo mi pasuje, jakoś bardziej wierzę w te
    wszystkie serwisy (chodzi mi o ewentualną kradzież moto).

  • 6. Data: 2010-10-26 06:05:50
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam!
    A zimowaniem moto w okolicach ulicy Krzyckiej może byli byście
    zainteresowani. Garaż niestety nie ogrzewany.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMWK1100RS - szybsze, bo czerwone