  • 11. Data: 2011-07-04 20:52:02
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 20:49, Artur Maśląg pisze:

    > Jak to napisał Kuba - masz małe doświadczenie w prowadzeniu busów.

    Faktem jest, w trasie zrobiłem mniej niż 10 000 km busami, moje
    doświadczenie w zakresie stabilności, to tylko tor kjsowy :), a
    tam ni huja nie da się dowiedzieć czy bus to stabilny pojazd.

    > Jak tak narzekasz na zachowanie Żuka, to spróbuj z Nysą - atrakcje
    > gwarantowane.
    > To byś nie miał o czym pisać...

    No i enigmatyczni "oni" nie mieliby czego podesłać do TV co by
    pokazać jak dzielnie walczą.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 12. Data: 2011-07-04 20:55:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > No i enigmatyczni "oni" nie mieliby czego podesłać do TV co by pokazać
    > jak dzielnie walczą.

    Ciekawe - jacy oni, skoro film nakręcił jeden z funkcjonariuszy?

  • 13. Data: 2011-07-04 20:57:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > no i wypierdolił kiedyś?

    Nie, odpuściłem, ale oba lewe koła były już w powietrzu.

    > Jak widzisz strach ma wielkie oczy, a żeby wywrócić Żuka, czy
    > Transita trzeba zbiegu okoliczności i specyficznych warunków.

    A w pościgu gdy działają emocje masakrycznie trudno o splot
    niesprzyjających okoliczności i specyficznych warunków jak rozumiem.

    > Owszem, łatwiej to położyć niż osobówke, ale nie jest to znów aż
    > takie realne zagrożenie... inaczej już dawno wszystkie autbusy
    > lażałyby po rowach..

    Ale z jakichś przyczyn się przewracają - autobusy, ciężarówki, busy.

    I zasmażka.

  • 14. Data: 2011-07-04 20:58:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 20:55, Artur Maśląg pisze:

    > Ciekawe - jacy oni, skoro film nakręcił jeden z funkcjonariuszy?

    To też piszę.

  • 15. Data: 2011-07-04 21:04:08
    Temat: Re: [PIźTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 04 Jul 2011 20:44:01 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >A Gdyby poszli na grzyby ?

    Jakby poszli, to bysmy ci przyznali racje i ROTFLowali - ciezarowki
    nie umiec dogonic, kogo oni zatrudniaja :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-07-04 21:04:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Jul 2011 20:41:54 +0200, Kuba (aka cita) wrote:

    >oni tak, ale wanna nie.. a skoro ją gonili, to raczej nie przekroczyli 90..

    No dokladnie o tym pisze - spacerkim sobie jechali.

    J.

  • 17. Data: 2011-07-04 21:09:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Nie, odpuściłem, ale oba lewe koła były już w powietrzu.

    No popatrz, a te Twoje papraki jechali bardzo pewnie,
    opanowanie i do tego dość bezpiecznie. Nawet nie widać
    specjalnego bujania busem.

    > A w pościgu gdy działają emocje masakrycznie trudno o splot
    > niesprzyjających okoliczności i specyficznych warunków jak rozumiem.

    Te dramatyzm to sobie sam dopisałeś, by ładniej medialnie zabrzmiało...

  • 18. Data: 2011-07-04 22:19:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 21:09, Artur Maśląg pisze:

    > Te dramatyzm to sobie sam dopisałeś, by ładniej medialnie
    > zabrzmiało...

    Nie no masz absolutnie rację.

    Tak się niestety składa, że w pościgach policyjnych zginęło 3
    moich znajomych, którym palma jebła do potęgi jak zobaczyli
    dyskotekę we wstecznym lusterku. I nie byli to młodzi gniewni w
    beemkach, a dorośli ludzie, którzy zostawili przez teb absolutny
    brak emocji rodziny bez opcji utrzymania. Piszę konkretnie o
    klasycznych pościgach na stronie wschodniej - pały pędzą na
    zabój za busem upchanym fajkami. Uciekającemu odpierdala, ale
    goniący nie lepsi.

  • 19. Data: 2011-07-04 22:20:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 21:04, J.F. pisze:

    > Jakby poszli, to bysmy ci przyznali racje i ROTFLowali - ciezarowki
    > nie umiec dogonic, kogo oni zatrudniaja :-)

    No tosz do tego piję - umiejętności i zdecydowania brak, wygląda
    na to, że chodziło o gonienie króliczka i patrzenie kiedy
    zawinie się na drzewie, lub rozpieprzy przedszkole w przyszłości.

  • 20. Data: 2011-07-04 22:30:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Tak się niestety składa, że w pościgach policyjnych zginęło 3 moich
    > znajomych, którym palma jebła do potęgi jak zobaczyli dyskotekę we
    > wstecznym lusterku.

    pewnie mnie teraz połowa PMS zlinczuje, ale żaden normalny człowiek nigdy w
    życiu nie będzie miał okazji być goniony przez policje.
    Skoro uciekali - to musieli liczyć sie z konsekwencjami - END.

    Jeśli zabili tylko siebie, to w żaden sposob ich nie żałuje.
    Policja nie ma tu nic do rzeczy.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl