  • 91. Data: 2011-07-05 21:46:31
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-05 21:25, Cavallino pisze:

    > Nie tylko w Przemyślu i na ścianie wschodniej bywają z tym
    > problemy.
    > I nie chodzi tylko o cv, czasem też o wiek.
    > 10 lat temu pracę znajdowałem na oko 3 razy szybciej niż teraz.

    Ale co ? Ja proponuję test na "młodym organizmie".

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 92. Data: 2011-07-05 21:47:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > 99% powiadasz? Starcy i niemowlęta też?

    Tak. 99 % (zgodnie z tym jak już się poprawiłem) gospodarstw
    domowych. Jeśli nie znaczna większość :)

  • 93. Data: 2011-07-05 21:56:29
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-05 21:11, Michał Baszyński pisze:

    > wracając na sam poczatek wątku - czyli nie mając nic na sumieniu i jadąc
    > przepisowo możemy jednak zostać ściganymi przez służby

    Oczywiście. Dodałbym, że niekoniecznie ściganymi, a zwyczajnie celem
    zatrzymania z różnych przyczyn.

    > zachowujące się
    > nierozsądnie - co niektórzy tutaj kwestionowali.

    Jakie nierozsądnie? 200km/h na autostradzie z pełną iluminacją to jest
    nierozsądnie?

    > CBDU.

    Jak na razie to udowadniasz jedynie, że masz dość mierne pojecie
    i prawach i obowiązkach obywatela - w dowolnym cywilizowanym kraju.
    Jakoś mnie to nie dziwi...

  • 94. Data: 2011-07-05 22:14:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-05 19:17, Michał Baszyński pisze:
    (...)
    > aha, przejazdem..
    > Po prostu nie znasz tamtych realiów, gdzie pracy nie ma, usług też nie
    > ma (bo kto i czym za nie zapłaci?) a rodzinę nakarmić trzeba.
    > Ale nie da się też ukryć, że dla niektórych przemyt to bardzo wygodne
    > źródło utrzymania.

    A co to ma do rzeczy? Usprawiedliwiasz przemyt, kradzież itd. i do tego
    masz jakieś pretensje do policji/służb celnych/dowolnych, że zajmuje
    się tym, do czego powołana została?

    > Ja akurat pochodzę z tej "bardziej cywilizowanej" części podkarpackiego,
    > gdzie jest dużo lepiej (bo jest przemysł - dawny COP), a do granicy za
    > daleko by opłacało się przemytem parać.

    Ojoj - zawsze możesz się zająć kradzieżą. Przemytem zajmują się różni
    ludzie, niekoniecznie ci, o których piszesz, że to robią...
    Trochę o tym wiem...

    > I między innymi dlatego nie lubię, jeżeli ktoś tylko na podstawie swojej
    > ignorancji i rejestracji samochodu od razu szufladkuje mnie do grupy
    > choćby potencjalnych złodziei i przemytników.

    ROTFL - krótko żyjesz na tym tym świecie i do tego jesteś ofiarą
    populistycznych hasełek o dowolności wszelakiej. Mi jakoś zupełnie
    nie przeszkadza dowolna kontrola, a już w szczególnie na terenach
    tranzytowych. Z mafią też nie mam nic wspólnego, a tak zostałem
    potraktowany przez zestresowanych policjantów - kałachy itd.,
    a ja tylko będąc u teściów pojechałem z kobietami do nocnego
    w okresie świątecznym. Trzeba było widzieć ich strach, jak na
    pytanie o dokumenty (poza samochodem), sięgnąłem w miejsce, gdzie
    często broń się nosi. Sami sobie już wyjęli. Na koniec powiedzieli
    "przepraszam", po czym pojechali za nami :)

  • 95. Data: 2011-07-05 22:21:22
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 05 Jul 2011 22:14:10 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >A co to ma do rzeczy? Usprawiedliwiasz przemyt, kradzież itd. i do tego

    kradzież - nie, przemyt - tak.
    Przecież przemycane towary ludzie kupują dobrowolnie i są z tego
    zadowoleni.
    To nie przemyt szkodzi obywatelom "chronionego" obszaru, a cło.

    >masz jakieś pretensje do policji/służb celnych/dowolnych, że zajmuje
    >się tym, do czego powołana została?

    a co to za argument? Do SS, SB czy NKWD też można było mieć
    "pretensje".
    To, że powołano takie służby nie oznacza, że jest to słuszne i
    przynosi korzyść.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 96. Data: 2011-07-05 22:37:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Tuesday, July 5, 2011, 9:11:44 PM, you wrote:

    > wracając na sam poczatek wątku - czyli nie mając nic na sumieniu i jadąc
    > przepisowo możemy jednak zostać ściganymi przez służby zachowujące się
    > nierozsądnie - co niektórzy tutaj kwestionowali.

    Co znaczy "nierozsądnie"? Jazda autostradą +50 nie jest nierozsądna.
    Służby mają prawo podjąć pościg, jeśli mają podejrzenie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 97. Data: 2011-07-05 22:39:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Tuesday, July 5, 2011, 9:36:38 PM, you wrote:

    > Ja pierdolę, ehhh ...

    I piszesz równocześnie na grupie? To musi być niewygodne...

    > a) skrót myślowy
    > b) nadużycie semantyczne
    > c) lub czasopisma
    > *Gospodarstwo domowe*. Lepiej ?

    Może wyejakuluj najpierw, bo na razie bez sensu piszesz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 98. Data: 2011-07-05 22:56:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > kradzież - nie, przemyt - tak.

    Spokojnie, skoro jest tak akceptacja dla przemytu, to i dla kradzieży
    również. Zresztą potwierdzasz to kolejnym zdaniem....

    > Przecież przemycane towary ludzie kupują dobrowolnie i są z tego
    > zadowoleni.

    Te kradzione podobnie. Co do tej dobrowolności to może nie przesadzaj,
    ponieważ ja dołożę uczciwość...

    > To nie przemyt szkodzi obywatelom "chronionego" obszaru, a cło.

    Nie no, cło im szkodzi? To taka choroba przenoszona drogą płciową?
    Znaczy to cło to tylko ich pogrąża, poniża itd.?

    > a co to za argument? Do SS, SB czy NKWD też można było mieć
    > "pretensje".

    W tym momencie w sumie chyba mogę zakończyć z Tobą dyskusję...

    > To, że powołano takie służby nie oznacza, że jest to słuszne i
    > przynosi korzyść.

    A tutaj to jestem pewien.

  • 99. Data: 2011-07-05 22:58:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Tuesday, July 5, 2011, 9:33:53 PM, you wrote:

    > Obstawiam, że bor, albo "pościg". No w życiu nie widziałem
    > karetki czy to R czy transportu jadącej więcej jak 140 km/h. A
    > wielokroć wyprzedzałem na A pojazdy mrugające dyskoteką.

    Jednak policjanci na motorach najczęściej. Z samochodami trudno
    powiedzieć - zazwyczaj cywilne. No i wiem, że raz na pewno zwykły
    człowiek sobie pozwolił wystawić niebieskiego koguta ale mieli go
    namierzonego i pod Wrockiem zwinęli. Nawet tu się chyba o tym dyskusja
    odbyła.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 100. Data: 2011-07-05 23:00:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Tuesday, July 5, 2011, 9:47:19 PM, you wrote:

    > Tak. 99 % (zgodnie z tym jak już się poprawiłem) gospodarstw
    > domowych. Jeśli nie znaczna większość :)

    Chyba już wyejakulowałeś, bo odpowiedziałeś na właściwe pytanie we
    właściwym miejscu. Ale to się nadal kupy nie trzyma.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl