  • Data: 2013-10-11 23:19:08
    Temat: Re: PICowanie
    Od: Marek Borowski <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/9/2013 11:52 AM, s...@g...com wrote:
    > W dniu środa, 9 października 2013 08:45:22 UTC+2 użytkownik Zbych napisał:

    > Dzięki za info!! Jeszcze tego nie zassałem, a już mam pytania.. Czy jest to
    środowisko "okienkowe"? Tak jak chociażby Delphi(Pascal) i czy jest to strasznie
    upierdliwe? Czy da się tam skrobać w Assemblerze tego procka?
    > Podejrzewam, że jest kompilator C, ale raczej nie jestem fanem tego potrąbionego
    języka programowania. a+=a, a=+a , toż tego czytać się nie da! O popierdolonych
    znakach funkcji logicznych nawet nie ma co wspominać...

    To jest wylacznie kwestia gustu. Ja tam wlasnie bardzo lubie C
    za mozliwosc bardzo zwiezlego zapisu. To jest wylacznie
    kwestia przyzwyczajenia.

    v++; v+=5; *p = v ? v : v+1; while(f); sa bardzo ok.

    zato niedobrze mi sie robi na mysl ze mialbym to zapisywac w postaci:

    let v := v + 1

    if v<>0 then
    begin
    derefrence p := v