  • Data: 2014-04-04 05:10:53
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die> szukaj wiadomości tego autora

    jacek pozniak wrote:

    > Dobry wieczór wszystkim
    >
    > Na wstępie swego wywodu zaznaczam, że nie chcę wywoływać ideologicznych
    > sporów, zależy mi tylko na merytorycznej dyskusji.:-)
    >
    > Sprawa ma sie następująco; od wielu lat programowałem uC ze stajni
    > Microchipa, wcześniej 8080,Z80,51.
    >
    > PIC jest ok, ma fajne peryferia, etc.
    >
    > Od jakiegoś czasu zacząłem jednak kleić większe programy, często
    > wykorzystujące jakieś fragmenty ściągnięte z internetu + własne archiwalne
    > z innych czasów i platform (np. 51).
    > Zawsze starałem się stosować do ANSII C.
> [...]

    Nie znam się na PICach, więc nie będę się na ten temat wypowiadać, ale jeśli
    zależy Ci na darmowym kompilatorze z porządnym wsparciem to polecam uwadze
    MSP430. TI objęło jakiś czas temu opiekę nad portem gcc, nowa wersja Code
    Composer Studio ma oficjalnie wspierać gcc. Można się spodziewać że każdy
    nowy procesor będzie miał wsparcie od pierwszego dnia kiedy będzie dostępny.

    pzdr.
    j.