  • 31. Data: 2011-07-04 23:56:32
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 22:49, Artur Maśląg pisze:

    > Ano - zresztą co jakiś czas się podnoszą głosy, że policja coś
    > źle zrobiła, a ten biedaczek tylko uciekał...

    Ano - nieumundurowana wyglądająca jak dresiwo chciała zatrzymać
    nie tych co trza, więc zabili :)

    > Jak ktoś się bawi w kontrabandę to trzeba wziąć pod uwagę
    > konsekwencje
    > takiej działalności.

    Ale odpowiedz mi. Jedzie sobie krajówką "znany przemytnik" ...
    policjanci lokalni to widzą. Miast udawać "że nie zauważyli" i
    dać cynk dalej (co by zatrzymać na dziupli), huzia na juzia,
    koguty i lecim na szczecin

    > Ano nie ma - Policja, ITD, Służba Celna itd. - są stworzone do
    > ochrony
    > państwa i jego obywateli.

    A bronić znaczy bronić bez względu na straty ? No bo w jednej
    kwestii się zgadzamy - niezależnie od pobudek obu stron - to żal
    trochę postronnych co "przypadkiem" trafili na ścigantów, i
    chyba nie ma znaczenia kto zdejmie postronnego - uciekinier czy
    berek.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 32. Data: 2011-07-05 00:01:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > powiedz - jakie ma znaczenie powód pościgu, w monencie kiedy on
    > jeszcze trwa?
    > Skoro w ogole do niego doszło, to znaczy, ze ktoś zaczął
    > uciekać. Jeśli ktoś zaczyna uciekać to jest już podstawa do jego
    > ścigania.
    > Każdy normalny zatrzyma sie do kontroli i po niej odjedzie w
    > spokoju. END.

    Zmienię temat, i to całkiem na serio Bo Michał przypomniał mi
    moje odwieczne (stare) przygody jak raz w tygodniu latałem
    beemką z Przemyśla do Wrocławia. 2 razy byłem ścigany przez
    celnych, i raz udało mi się nawiać ... Jadę, w radymnie mijam
    celnych , widzę, że mnie zatrzymują (machają), to ja gaz do
    oporu, ile wlezie , w tuczempach wbijam na podwórko znajomego,
    za chatę, i czekam na to, aż miną chatę na sygnale ...

    Wiesz jak nudne potrafi być pełne trzepanie auta tylko dlatego,
    że czarna beemka na RP blachach jedzie na zachód ? To tak na
    marginesie - że jak ktoś ucieka "to ma powód". Ja miałem kilka
    razy - nie chciało mi się ponad półgodziny dyskutować z
    debilami, gdzie to "gówniarz" beemką posuwa i co wiezie ...

  • 33. Data: 2011-07-05 00:09:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-04, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    > razy - nie chciało mi się ponad półgodziny dyskutować z
    > debilami, gdzie to "gówniarz" beemką posuwa i co wiezie ...

    To jest bardzo idiotyczny powód ucieczki. Z ciekawości: ile razy
    złożyłeś pisemną i podpisaną skargę na funkcjonariuszy?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 34. Data: 2011-07-05 01:02:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > Teoretycznie.
    > Praktycznie znam przypadki uciekania, bo:
    > - nie dam się zatrzymać za dwie stówy, a nóż mi się uda i dwie stówy
    > oszczędzę
    > - jadę z kumplami i pokaże im, jaki jestem kozak - fuck the police
    > (obecnie JP100%)
    > - panie właaadzo - chciałem spraaawdzić niemiecką technolooogię (na
    > pewno - tak jak ja - z humorem podejdą do sprawy?)

    Jeden mój kumpel spieprzał dla adrenaliny, bawiło go to. Przynajmniej tak
    utrzymywał, może ściemniał, ale wątpię.

  • 35. Data: 2011-07-05 01:11:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Z ciekawości: ile razy
    > złożyłeś pisemną i podpisaną skargę na funkcjonariuszy?

    Po cholerę robić coś, co i tak nic nie da?

  • 36. Data: 2011-07-05 01:30:42
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]
    > ktoś zaczyna uciekać to jest już podstawa do jego ścigania.
    > Każdy normalny zatrzyma sie do kontroli i po niej odjedzie w spokoju. END.

    pod warunkiem, że w ogóle zechce im się poinformować ciebie o tej
    niedoszłej kontroli. W tym kraju nie musisz uciekać, żeby być ściganym
    na sygnale przez dzielnych szeryfów..
    Jechałem sobie spokojnie, zgodnie z przepisami (140-150), późnym
    wieczorem A4 z Krakowa do Wrocławia. Gdzieś w okolicach bodajże zjazdu
    na Opole (240 km A4?)bedąc na lewym pasie (ktoś się akurat włączał do
    ruchu, więc ustąpiłem miejsca) kątem oka widziałem stojący na poboczu
    przy dwóch ciężarówkach radiowóz (i żywego ducha przy nich ..). Jakiś
    czas później zobaczyłem w lusterku wstecznym, że coś daleko za mną
    włączyło sygnały. Czy Ty może masz zwyczaj stawać na baczność na poboczu
    widząc daleko za sobą coś jadącego na sygnałe? Bo ja nie.
    Okazało się potem, że panowie przez lornetkę zobaczyli moją rejestrację
    i dopiero wtedy ruszyli za mną. Bo a nóż widelec pewnie przemycam
    chińczyków lub innych wietnamczyków na budowę A2 albo może i hektolitry
    spirytusu lub tysiące papierosów, albo co gorsza krakowskie obwarzanki z
    makiem..
    A że ruszali ze startu zatrzymanego (241 km A4?)i koniecznie chcieli
    dogonić mnie przed najblizszym parkingiem (235 km A4?), gdzie
    najwyraźniej mocno nudziła się już reszta ich kolegów (parę radiowozów
    służby celnej urządziło sobie tam zlot towarzyski) więc wyszło, że
    musieli rozpędzić się do dobrze ponad 200km/h żeby przed tym parkingiem
    zdążyć do mnie dojechać..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 37. Data: 2011-07-05 01:37:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-04, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Po cholerę robić coś, co i tak nic nie da?

    Da. Może nie od razu, może nie za każdym razem ale da.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 38. Data: 2011-07-05 01:43:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Da. Może nie od razu, może nie za każdym razem ale da.

    Gówno da. Nie bądź naiwny.

  • 39. Data: 2011-07-05 06:34:01
    Temat: Re: [PIźTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 04 Jul 2011 23:11:13 GMT, to wrote:
    >begin Krzysiek Kielczewski
    >
    >Po cholerę robić coś, co i tak nic nie da?

    da da - kropla drazy skale. Jedna moze nic, ale kiedys ktos zauwazy ze
    tych skarg za duzo, albo przyjdzie inny komendant.

    J.

  • 40. Data: 2011-07-05 08:16:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-04 23:21, LEPEK pisze:

    > Nie - teoretycznie, bo tak na prawdę nie liczyli się z konsekwencjami
    > zatrzymania, czy ewentualnego kiksu przy ucieczce.

    Nie, praktycznie - cóż mnie obchodzi, że oni się nie liczą, albo robią
    to dla zabawy? Jak napisał Kuba - muszą się liczyć z konsekwencjami
    i reszta mnie tak średnio interesuje. Policja jest od złapania takich
    matołków.

    > Tyle, że takim - dajmy na to - Golfem GTI, czy choćby zwykłą osobówką w
    > mieście jest szansa "zniknąć" przy odrobinie umiejętności i szczęścia,
    > to ucieczka wywrotką jest z góry skazana na niepowodzenie.

    Aha, to znaczy jak czymś mniejszym uciekają, to już się nie muszą liczyć
    z konsekwencjami, albo mogę się liczyć mniej? Litości...