eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PC] padł mi dysk › Re: [PC] padł mi dysk
  • Data: 2009-09-07 14:35:19
    Temat: Re: [PC] padł mi dysk
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Michał Lankosz napisał:

    >> Nie tak rzadko. Z dyskow, ktore u mnie dzialaja 24/7/365 po dwoch
    >> latach pada ok. 50%. A dzisiaj wlasnie zanioslem do serwisu dysk
    >> z lapa, ktory mial 10 miesiecy.
    >
    > A czy są to dyski przystosowane do pracy non stop? Z tego co wiem
    > tanie konsumenckie dyski są przewidziane do pracy przerywanej.

    > Pytanie, czy producenci wymieniają takie dyski na gwarancji.

    Na czym by miało polegać to przystosowanie do pracy przerywanej?
    Obliczone tak, by krótko po upływie gwarancji psuły się i można
    było sprzedać w to miejsce nowy? Większość znanych mi dysków
    (takich zwyczajnych) pracuje non stop. A jak słyszę jak ktoś
    biadoli, że mu padł dysk i dane zginęły, to dziwnym trafem jest
    to osoba, która "oszczędza" komputer i włącza go kilka razy na
    dobę.

    > Pytanie, czy producenci wymieniają takie dyski na gwarancji.

    No przecież, że ich nie naprawiają!

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: