eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPłatność iPhoneRe: P?atno?? iPhone
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <dc7ucjaxwt4f$.1p0uqpx73zb1y.dlg@40tude.net><jfrc5apr4fj5f7qeju6i0vmpe6e1
    8vk8p5@4ax.com><m35sgr$tp8$1@dont-email.me><jrnklbo1t7ok.a7xu9twvpgoi.dlg
    @40tude.net><l...@4...com><m35vo6$be8$1@don
    t-email.me><5456988a$0$12626$65785112@news.neostrada.pl><m367is$bel$1@don
    t-email.me><ds7ekughxrhh.mhcu581h0qci$.dlg@40tude.net><4nmd5ah2mi7jnvcr38
    2os34ndtl6ae4bhm@4ax.com><a...@n...neostrada.pl
    ><s...@4...com><54589493$0$18075$65785112@n
    ews.neostrada.pl> <20141104103929.573a3dce@babcia-workstation>
    In-Reply-To: <20141104103929.573a3dce@babcia-workstation>
    Subject: Re: P?atno?? iPhone
    Date: Tue, 4 Nov 2014 11:16:06 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 24
    Message-ID: <5458a768$0$11137$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.248.168
    X-Trace: 1415096168 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 11137 83.5.248.168:64775
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1065049
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał
    >zapomniałem PIN-u do rzadko używanego konta. Po drodze z pracy
    >zauważyłem szyld BZ WBK gdzie jest to konto. Od wejścia zostałem
    >przechwycony przez pracownika, skierowany do odpowiedniego biurka.
    >Całość ze zmianą, wydrukowaniem potwierdzenia, sprawdzeniem w
    >aplikacji
    >na telefonie czy działa trwało może 8-10 minut. Krówkę dostałem do
    >poćmoktania jak czekałem na wydruk potwierdzenia PIN-u.

    To masz szczescie. Ja pare razy musialem (*) odwiedzic wroclawska
    glowna siedzibe (tzn stary BZ).
    Nigdy nie trwalo to szybko.

    (*) no, w zasadzie nie musialem. Wypowiedziec moge przez internet, sam
    nie wiem co mnie tam jeszcze trzyma.

    >A z długiego czekania to najdłużej pamiętam Citibank który mimo
    >obsadzenia wszystkich stanowisk robił wszystko ślamazarnie.

    A to osobna sprawa. Niby ludzie sa, niby obsluguja, a trwa to i trwa
    ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: