    From: "bd" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Outlander
    Date: Mon, 7 Nov 2011 10:46:11 +0000 (UTC)

    Rybak <...@...com> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Przymierzam sie do nowego Outlandera. W zalozeniach mial byc z silnikiem
    > diesla, ale po analizie cen zaczalem sie zastanawiac takze nad
    > benzynowym. Z tego co widze wg uzytkownikow, spalanie benzynowego mozna
    > zalozyc na poziomie 11l/100km, diesla ok 8/100. Roznica w cenie zakupu
    > to ok 25-30 tys zł. Z tego wynika, ze zakup diesla oplaca sie dopiero po
    > przejechaniu ok 200 tys km, czyli jak dla mnie po ok 6-7 latach. Czy w
    > ogole jest sens kupowania diesla przy zalozeniu, ze kupuje sie samochod
    > na gora 8 lat?

    Nikt, za Ciebie nie zadecyduje, ja lubię Diesle i rani me uszy dźwięk
    benzynowej szlifierki.

    Idąc do salonu z zamiarem zakupu 1.6 VVTi+LPG, ech ta rożnica w cenie,
    wyjechałem jednak 1.4 D4D, gdyż się okazało, iż różnica w zakupie zwróciła mi
    się w pierwszym miesiącu, ale 25-30 tysi to nawet ja największy fan Diesli bym
    nie strawił... w imię lepszej elastyki, ładniejszej barwy i mniejszego
    spalania ;).

    Pomijam fakt wtrysków, dwumas... itd itd ;)