  • Data: 2011-11-07 16:48:11
    Temat: Re: Outlander
    Od: " bd" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    określenie "góra 8 lat", w przypadku nowego auta, jest lekko na wyrost, jeśli
    nic się z nim złego nie wydarzy (stłuczka czy inny unfal) to 8 lat to nowe
    auto, czasem pachnie jeszcze nowością, przynajmniej moje tak pachniały, traci
    na wartości i to strasznie, ale traci w chwili sprzedaży, a jak nim jeździsz
    to co Cie to obchodzi, myślę iż nowe z salonu to śmiało można śmigać 10 lat i
    dalej będzie sprawował radość, podzwoń jeszcze po ASO i dowiedz się o koszty
    przeglądów, jednak co by nie liczył, i za ile by sprzedał w przyszłości D.

    to za bardzo spłycamy temat, może diesel będzie z automatem i dlatego taki
    drogi, a może kupić Pb w awtomacie, albo pytający zerknął na cennik, gdzie D
    jest w skórach i z dachem szklanym... bo 30 kafli więcej... już to pisałem,
    pomijając przyjemność jazdy D to sporo za dużo aby za to dopłacać.

    A może poszukać czegoś innego co również przypomina terenoofkie, wyposażony
    jest w D lecz jest tańszy.

    Pisząc o przebudowaniu ekonomii, miałem na myśli, iż idzie lepsze... LPG ma
    kosztować 3,5 PLN/l na wiosnę przyszłego roku, ON 6 z hakiem, a PB ca. kolo 6
    - oby żyło się lepiej ;) na pewno nie odczujemy tego w sklepie za rogiem, czy
    w supermarkecie, a szef podwyżkę z pewnością sam nam zaoferuje tyle, że z
    miesięcznym lub 3-miesięcznym skutkiem.