  • Data: 2011-11-07 15:52:18
    Temat: Re: Outlander
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 07 Nov 2011 15:08:48 +0100, The_EaGle napisał(a):

    > Zależy ile będzie jeździł. Puki co różnica jest nie 12 a jakieś 16zł.
    > Czyli zwróci się po 180tys km, taki przebieg można zrobić w 2-3 lata.

    Odnioslem sie do Twoich wyliczen, a watkodawca napisal, ze robi 30-35 tys.
    rocznie.

    >Nie bardzo wiem co masz na myśli.

    Sprzedaz, zanim dzieki roznicy w cenie paliwa zwroci sie roznica w cenie.

    >Diesla sprzeda drożej a nie taniej.

    Popatrz na ceny uzywanych aut chocby na Allegro i zwroc uwage, ze z wiekiem
    procentowa roznica w cenie miedzy dieslami a benzynowymi mocno topnieje.

    > Ale ja nie twierdze że ma on kupować diesla. Tylko że "ekonomia" diesla
    > istnieje i będzie istniała do czasu aż nie zmienią się silniki benzynowe
    > - albo jeszcze inne. Diesel ma większa sprawność i na razie tyle w tym
    > temacie.

    A ja sadze, ze w indywidualnych przypadkach moze istniec, ale jako zasada
    nalezy juz do przeszlosci.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał