  • Data: 2011-11-07 20:48:46
    Temat: Re: Outlander
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-11-2011 16:09, Waldek Godel pisze:
    > tak, słyszeliśmy te urban legends dziesiątki razy

    Zastanowmy sie tak z grubsza bez wnikliwych przeliczeń, wolnossaca
    benzyna vs CR:

    Nowy wtryskiwacz: benzyna 200-550pln, CR ok 2000pln
    Koło dwumasowe: benzyna brak/lub brak zużycia, CR 1000-2500PLN
    Turbina: benzyna brak, CR 1000-2500PLN,
    Pompa paliwa: benzyna 800PLN, CR 4500PLN,
    Intercooler: benzyna brak, CR 400-1000PLN,
    Świece: benzyna 80-120PLN, CR 150-200PLN,
    DPF/FAP: benzyna brak, CR uzupełnienie 500PLN i bezcenna zabawa w
    czyszczenie itp,
    Cewka/cewki: benzyna 100-300PLN, CR brak.

    Policzmy tak mniej więcej po środku cenę samych gratów, gdybyśmy mieli
    naprawić w/w usterki.
    - Benzyna ok 1400PLN +robocizna,
    - CR 11000PLN +robocizna (powiększona o wymianę elementów które nie
    występują w benzynie)

    Faktycznie, urban legends...

    PS. tak wiem, można szukać na szrocie, tracić czas i nerwy u mechanika
    żeby zrobić trochę taniej.

    Pozdrawiam
    Paweł