  • Data: 2011-11-07 22:26:29
    Temat: Re: Outlander
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-11-2011 22:09, Waldek Godel pisze:

    > Bez kozery powiem pińćset.
    > Ktoś kiedyś przy podobnych porównaniach zaraz wyjeżdżał, że powinienem
    > porónywać turbobenzynę.

    Porównaj - dojdzie raptem turbina i IC.

    > Skoro dobierasz koła dwumasowe za 2500 i wtryskiwacze za 2000 to dlaczego
    > ja nie moge dobrać zespołu cewek za 3500 który trzeba wymienić cały, nawet
    > jak jedna cewka nawali?

    Zespół cewek za 3500? To chyba do V12 jakiegoś, bo do V6 z PSA kosztuje
    w ASO 1100PLN. Do 4cyl cały zespół w ASO to ok 580PLN. Nadal dużo ci
    brakuje do CR.

    > Pompa paliwa do benzyny potrafi kosztować 800, do diesla 150 zł. FAP

    150PLN NOWA POMPA CR???
    I w jaki sposób coś co nie istnieje czyli nie może się popsuć, miałoby
    być droższe??

    > potrafi być suchy, a w mokrym w typowym okresie życia samochodu można
    > uzupełniać płyn 2-3 razy, wtryskiwaczy i turbiny wcale, intercoolery są ja
    > wiadomo koszmarnie awaryjne, psują się conajmniej raz w tygodniu.

    Jak wyżej - benzyna nie posiada FAP/DPFa więc nie ma potrzeby
    zastanawiać się nad usterkami i ceną naprawy/uzupełnienia.
    Przez 5lat eksploatacji w jednym i drugim mogą nastąpić usterki, przy
    czym naprawa CR będzie rząd wielkości droższa co przestawiłem wyżej.

    Pozdrawiam
    Paweł