  • Data: 2011-11-07 22:09:21
    Temat: Re: Outlander
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 07 Nov 2011 20:48:46 +0100, DoQ napisał(a):

    > Nowy wtryskiwacz: benzyna 200-550pln, CR ok 2000pln
    > Koło dwumasowe: benzyna brak/lub brak zużycia, CR 1000-2500PLN
    > Turbina: benzyna brak, CR 1000-2500PLN,
    > Pompa paliwa: benzyna 800PLN, CR 4500PLN,
    > Intercooler: benzyna brak, CR 400-1000PLN,
    > Świece: benzyna 80-120PLN, CR 150-200PLN,
    > DPF/FAP: benzyna brak, CR uzupełnienie 500PLN i bezcenna zabawa w
    > czyszczenie itp,
    > Cewka/cewki: benzyna 100-300PLN, CR brak.

    Bez kozery powiem pińćset.
    Ktoś kiedyś przy podobnych porównaniach zaraz wyjeżdżał, że powinienem
    porónywać turbobenzynę.

    Skoro dobierasz koła dwumasowe za 2500 i wtryskiwacze za 2000 to dlaczego
    ja nie moge dobrać zespołu cewek za 3500 który trzeba wymienić cały, nawet
    jak jedna cewka nawali?
    Pompa paliwa do benzyny potrafi kosztować 800, do diesla 150 zł. FAP
    potrafi być suchy, a w mokrym w typowym okresie życia samochodu można
    uzupełniać płyn 2-3 razy, wtryskiwaczy i turbiny wcale, intercoolery są ja
    wiadomo koszmarnie awaryjne, psują się conajmniej raz w tygodniu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI