-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Otwór centruj�cy felgi
Date: Sat, 5 Jun 2010 15:16:02 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 26
Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
References: <huc0en$d20$1@mx1.internetia.pl>
<6...@n...onet.pl>
<s...@d...wkurw.org> <hudn7q$8ca$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1275750962 13821 194.63.133.138 (5 Jun 2010 15:16:02 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jun 2010 15:16:02 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2286148
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 05 Jun 2010 16:33:29 +0200, MarcinJM <m...@i...pl>
wrote:
> Polaczenie srubowe (inaczej polaczenie _cierne_, rozlaczne)nie moze
> pracowac na sciananie, w zwiazku z tym twoja teoria o przemieszczaniu
> sie felgi/tarczy jest bledna.
Nie musisz mi tłumaczyć, jak działa połączenie śrubowe, bo
pisałem o tym na tej grupie pewnie kilka razy i od tamtej pory
nie zapomniałem zasady jego pracy. Owszem. To jest jedna strona
medalu. Druga jest taka, że jedankowoż się przemieszczała
(tarcza miała zbyt duży otwór centrujący, bo była od modelu
oczko wyżej). Po hamowaniu tarcza się decentrowała i zaczynała
ocierać o zacisk. Po zamówieniu tarcz z właściwym otworem
problemy się skończyły. A rzecz w tym, że producenci zalecają
dokręcanie kół momentami około 80-120Nm co, jak widać, nie
wystarcza do wytworzenia odpowiednio dużej siły. Można dokręcać
śruby kół większym momentem, tylko czasem feldze się to nie
podoba (szczególnie takiej bez wzmacnianych gniazd).
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.10 17:22 Robert Rędziak
- 05.06.10 17:27 kogutek
- 05.06.10 18:23 Karolek
- 05.06.10 18:29 kogutek
- 05.06.10 18:42 DoQ
- 05.06.10 18:57 MarcinJM
- 05.06.10 19:27 MarcinJM
- 05.06.10 20:25 J.F.
- 05.06.10 23:20 Robert Rędziak
- 05.06.10 23:43 kogutek
- 06.06.10 10:03 Karolek
- 06.06.10 13:49 Jurand
- 06.06.10 19:00 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod