-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Otwór centruj�cy felgi
Date: Sat, 5 Jun 2010 15:16:02 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 26
Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
References: <huc0en$d20$1@mx1.internetia.pl>
<6...@n...onet.pl>
<s...@d...wkurw.org> <hudn7q$8ca$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1275750962 13821 194.63.133.138 (5 Jun 2010 15:16:02 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jun 2010 15:16:02 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2286148
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 05 Jun 2010 16:33:29 +0200, MarcinJM <m...@i...pl>
wrote:
> Polaczenie srubowe (inaczej polaczenie _cierne_, rozlaczne)nie moze
> pracowac na sciananie, w zwiazku z tym twoja teoria o przemieszczaniu
> sie felgi/tarczy jest bledna.
Nie musisz mi tłumaczyć, jak działa połączenie śrubowe, bo
pisałem o tym na tej grupie pewnie kilka razy i od tamtej pory
nie zapomniałem zasady jego pracy. Owszem. To jest jedna strona
medalu. Druga jest taka, że jedankowoż się przemieszczała
(tarcza miała zbyt duży otwór centrujący, bo była od modelu
oczko wyżej). Po hamowaniu tarcza się decentrowała i zaczynała
ocierać o zacisk. Po zamówieniu tarcz z właściwym otworem
problemy się skończyły. A rzecz w tym, że producenci zalecają
dokręcanie kół momentami około 80-120Nm co, jak widać, nie
wystarcza do wytworzenia odpowiednio dużej siły. Można dokręcać
śruby kół większym momentem, tylko czasem feldze się to nie
podoba (szczególnie takiej bez wzmacnianych gniazd).
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.10 17:22 Robert Rędziak
- 05.06.10 17:27 kogutek
- 05.06.10 18:23 Karolek
- 05.06.10 18:29 kogutek
- 05.06.10 18:42 DoQ
- 05.06.10 18:57 MarcinJM
- 05.06.10 19:27 MarcinJM
- 05.06.10 20:25 J.F.
- 05.06.10 23:20 Robert Rędziak
- 05.06.10 23:43 kogutek
- 06.06.10 10:03 Karolek
- 06.06.10 13:49 Jurand
- 06.06.10 19:00 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=