  • Data: 2010-06-05 18:29:10
    Temat: Re: Otwór centruj�cy felgi
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _____________
    > robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    >
    >   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
    Nie chcę żebyś mi wiele razy tłumaczył. Raz wystarczy. Typowe konstrukcja.
    Piasta z kołnierzem. W kołnierzy 4 gwintowane otwory w otwory wkręcone szpilki.
    Następnie tarcza hamulcowa z 4 otworami. Luz między szpilką a otworami w tarczy
    0,3mm. Potem może być tarcza dystansowa, grubość ze 4mm otwory większe od
    szpilek o 0,3mm, ale może jej nie być. Ostatni element to felga. Nakrętka
    stożkowa ustawia felgę bez luzu w stosunku do szpilki. Jedyny element który może
    odkształcić żeby spowodować takie przesunięcie kola że zahacza felgą o zacisk to
    szpilka. Wytłumacz proszę jak w pełnosprawnym i skręconym właściwą siłą w takim
    połączeniu elementy mogą przesunąć się w stosunku do siebie żeby w efekcie dały
    3 mm przesunięcia na średnicy koła.