  • 21. Data: 2012-04-06 01:56:08
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 6 Kwi, 01:01, "Kriss" <k...@o...pl> wrote:

    > A co ma do rzeczy kwestia rodziców?

    Ponieważ poza tymi oficjalnymi, poprawnymi politycznie sprawami życie
    składa się w 80% z tych NIE-formalnych.
    Rozumiem, USA to kraj emigrantów, ale już w Australii zawsze grupa
    facetów pod barem wyniucha żeś TREFNY i ponosisz gips, że nie mówiąc o
    Niemczech czy Austrii gdzie na RÓWNORZĘDNĄ karierę zawodową nia masz
    NAJMNIEJSZYCH szans!
    Tak się składa, że wszędzie liczą się koneksje, a w Europie
    solidarność narodowa jest esenscjonalną składową tychże, ŻAŁOSNY
    NAIWNIAKU!

  • 22. Data: 2012-04-06 09:14:38
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Kriss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> napisał w
    > wiadomości news:4f7de37f$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > To spieprzaj w podskokach :) Chciałbyś po 180 latach zaborów, 20 latach
    > wolności, 60 kolejnych zaborów i kolejnych 20 powiedzmy normalności drugą
    > Skandynawię lub Niemcy po planie Marshala? Komuno wróć !!!

    Chciałbym mieć normalny, zdrowy kraj na drodze ku lepszemu, a od 20 lat nic
    się nie zmienia, jest tylko gorzej, miks Rosji i Ukrainy z wersją
    demonstracyjną NRD, to Polska właśnie.

  • 23. Data: 2012-04-06 09:16:59
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...

> [...]

    >Tak się składa, że wszędzie liczą się koneksje, a w Europie
    >solidarność narodowa jest esenscjonalną składową tychże, ŻAŁOSNY

    Za to Polska to kraj możliwości i kariery od pucybuta do milionera, można
    być tapicerem i nazywać się jak rządzący polityk,
    lub być członkiem rodziny katastrofy lotniczej by móc rządzić narodem!
    Masz rację, takich możliwości nie ma nigdzie indziej w świecie.

  • 24. Data: 2012-04-06 09:35:55
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 6 Apr 2012 00:59:22 +0200, Kriss napisał(a):

    > To spieprzaj w podskokach :) Chciałbyś po 180 latach zaborów, 20 latach
    > wolności, 60 kolejnych zaborów i kolejnych 20 powiedzmy normalności drugą
    > Skandynawię lub Niemcy po planie Marshala? Komuno wróć !!!

    Pozwól, że zacytuję adekwatny jeden kawałek:
    "...
    Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka
    Gdyby się nie przewrócił, byłaby rzecz wielka
    Gdyby to najczęstsze słowo polskie
    Gdyby mama miała fiuta, to by była ojcem, hej, hej...
    ..."
    Kazik na żywo - Plamy na Słońcu

    --
    Franc

  • 25. Data: 2012-04-06 09:37:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kriss" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >latach wolności, 60 kolejnych zaborów i kolejnych 20 powiedzmy
    >normalności drugą Skandynawię lub Niemcy po planie Marshala? Komuno

    No, plan Marshalla dla Niemiec nie byl taki znow wielki.
    Unia nam juz chyba wielokrotnie wiecej na rozwoj dala ..

    J.

  • 26. Data: 2012-04-06 13:29:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Widzę, że dla ciebie praca do 67 roku to wciąż za krótko?

    a co złego jest w pracy do 67 roku życia....

    przecież zresztą i tak państwowa emerytura nie wystarczy ci na opłacenie
    nawet mieszkania więc i tak musisz sobie odkłądać na włąsną emeryturę ate
    będziesz mógł brać od kiedy ci sie spodoba.

  • 27. Data: 2012-04-06 13:31:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    nadcisnieniowiec wrote:
> [...]
    > lat nic się nie zmienia, jest tylko gorzej, miks Rosji i Ukrainy z
    > wersją demonstracyjną NRD, to Polska właśnie.

    ale pierdolenie....

    weź sobie porównaj jak było 20 lat temu a jak jest teraz...

  • 28. Data: 2012-04-06 13:47:21
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 6 Apr 2012 13:29:51 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > nawet mieszkania więc i tak musisz sobie odkłądać na włąsną emeryturę ate
    > będziesz mógł brać od kiedy ci sie spodoba.

    W zasadzie w odkładaniu na własną emeryturę też nic złego nie ma, pod
    warunkiem, że państwo nie okrada cię z pieniędzy, które mógłbyś odkładać.
    Są państwa, nawet bardzo rozwinięte, gdzie emerytura jest podobnie gówniana
    jak w Banana Republic of Poland. Ale za to składka jest symboliczna, jak i
    emerytura. No i najważniejsze: nie masz dochodu - nie płacisz składki.
    Tymczasem kwota minimalna ZUS zabiła już dziesiątki tysięcy małych firm.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 29. Data: 2012-04-06 14:03:35
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    > ale pierdolenie....
    >
    > weź sobie porównaj jak było 20 lat temu a jak jest teraz...

    Rok 1992, wszyscy zachwycają się nadciągającym kapitalizmem, o pracę dla
    młodych pewnie było łatwiej niż dziś. Zalew wszelkich dóbr i towarów,
    niczym nieskrępowana wolność.
    Kolorowe reklamy i towary, których można najwyżej podotykać, zupełnie jak
    kiedyś w Peweksie. Tylu żuli na ulicach co obecnie, to chyba dawno nie
    było. Przepisy pozmieniane na gorsze, by żyło się lepiej...władzy. Na
    ulicach i wszędzie dookoła syf, totalna degrengolada, prawo z dupy i do
    dupy. Dalej nawet nie chcę mi się z Tobą pierdolić, jak to ujałeś.
    Rzeczywiście jest wspaniale.

  • 30. Data: 2012-04-06 17:01:56
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 4 Kwi, 19:57, xxx <k...@g...pl> wrote:
    > Oto jak nasi operatorzy z nas wyciskają...i jeszcze twierdzą że 79 czy
    > 99zł za nieograniczone rozmowy to super
    promocja..http://www.orange.at/Content.Node/tarife/t
    arife-ohne-handy/all-in-15-...
    > 1000 minut do wszystkich sieci w Austrii zamienne na 1000sms i 1000MB
    > bez telefonu za 7,50 EUR/m-c , z telefonem -15 EUR/m-c

    Kto Ci broni skorzystać z darmowego internetu mobilnego z Aero2 bez
    limitu danych z 1 000 000 minut do wygadania czy wysłania 1 000 000
    wiadomości tekstowych przez dowolny komunikator zainstalowany w
    telefonie ? Mają w zasięgu z 80% populacji. Dają w Austrii taką opcję
    za przetarg na częstotliwość ? Akurat LTE jest chyba w Polsce
    wcześniej niż na zachodzie. Zależy jednak co komu potrzeba.