  • 31. Data: 2012-04-07 15:15:02
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > Kto Ci broni skorzystać z darmowego internetu mobilnego z Aero2 bez
    > limitu danych z 1 000 000 minut do wygadania czy wysłania 1 000 000
    > wiadomości tekstowych przez dowolny komunikator zainstalowany w
    > telefonie ?

    eeee - a tak poważnie 0- dało się komuś gadać przez skajpa przez aero2
    przez jakiś telefon np androidowy?

    bo u mnie w Tarnowie - choć przesył pokazuje całkiem ładnie - 200 kB
    to gadać się nie da - choć przesył ciągnie dobrze - to ma czkawkę - zaniki
    na 2 - 5 sekund

    i to ma ZAWSZE - niezależnie czy to słuchawka czy modem w kompie....

    do netu - nie ma problemu - bo strony sie ładują dość szybko i nawet jak ma
    jakieś czkawki
    to nie stanowi problemu - ale SKAJP - nie da sie gadać z przerwami...

    nawet myślałem że to oczywisty spisek aero - żeby nie gadać -
    ale może to u mnie lokalne przypadłość???

    - proszę o potwierdzenie - jak jest u Was???

  • 32. Data: 2012-04-07 17:17:36
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 7 Kwi, 15:15, "wlasti" <w...@W...pl> wrote:

> [...]
    > ale może to u mnie lokalne przypadłość???
    >
    > - proszę o potwierdzenie - jak jest u Was???

    U mnie działa na telefonie i8910 przez Fringa bez problemu. Dodatkowo
    mam numer stacjonarny przez SIPa z Actio. Jak podłączam telefon do
    notebooka jak modem to odpalam klienta pod windowsem. Skypa akurat nie
    używam. Problem jest jak połączenie odbywa się kiedy następuje
    standardowe rozłączenie ;)

  • 33. Data: 2012-04-07 18:36:19
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Terry Jonesty <t...@g...com> wrote:
> [...]
    -handy/all-in-15-...
    >>> 1000 minut do wszystkich sieci w Austrii zamienne na 1000sms i
    >
    > POlska jest teraz KOLONIĄ

    A nie kondominium się teraz mówi?

  • 34. Data: 2012-04-07 19:10:57
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    nadcisnieniowiec <h...@b...com> wrote:

    > Rok 1992, wszyscy zachwycają się nadciągającym kapitalizmem, o pracę
    > dla młodych pewnie było łatwiej niż dziś. Zalew wszelkich dóbr i
    > towarów, niczym nieskrępowana wolność.
    > Kolorowe reklamy i towary, których można najwyżej podotykać, zupełnie
    > jak kiedyś w Peweksie. Tylu żuli na ulicach co obecnie, to chyba
    > dawno nie było. Przepisy pozmieniane na gorsze, by żyło się
    > lepiej...władzy. Na ulicach i wszędzie dookoła syf, totalna
    > degrengolada, prawo z dupy i do dupy. Dalej nawet nie chcę mi się z
    > Tobą pierdolić, jak to ujałeś. Rzeczywiście jest wspaniale.

    A ty naiwna owco myślisz, że Dziennik TV pokazywał jak było naprawdę?

  • 35. Data: 2012-04-07 23:26:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:12vmw25ugejl3$.dlg@lepper.institute.com...

    > Tymczasem kwota minimalna ZUS zabiła już dziesiątki tysięcy małych
    > firm.

    Ona jest tak masakrycznie wysoka po to zeby utrzymac tak przesmiesznie
    niskie stawki KRUS.

    Nemo

  • 36. Data: 2012-04-07 23:29:49
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > A ty naiwna owco myślisz, że Dziennik TV pokazywał jak było naprawdę?

    Nie kazdy jest tak mlodziutki ze nie pamieta dobrze tamtych czasow.
    Nie bylo gorzej niz teraz, a za to rysowaly sie swietlane perspektywy, a
    co teraz sie rysuje przed mlodymi ?

    Nemo

  • 37. Data: 2012-04-07 23:33:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-07 23:29, cpt. Nemo pisze:
> [...]
    >>
    > Nie kazdy jest tak mlodziutki ze nie pamieta dobrze tamtych czasow.
    > Nie bylo gorzej niz teraz, a za to rysowaly sie swietlane perspektywy, a

    Wtedy nie tylko "rysowały się perspektywy", a "tam i wówczas" było o
    wiele lepiej (więcej wolności), więc jak ktoś chciał, to miał o wiele
    większe możliwości działania niż obecnie.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2012-04-07 23:35:39
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Nie ma jak w PL, ze sobie za 19 zl kupie Play Online na karte i mam 1
    > GB do wykorzystania

    Pewnie ze nie bo lepiej kupic Orange za 20zl i miec 1GB + te dwadziescia
    zlotych :) To nawet w Australii wiedza :)

    Nemo

  • 39. Data: 2012-04-07 23:38:56
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "wlasti" <w...@W...pl> napisał w wiadomości

    > eeee - a tak poważnie 0- dało się komuś gadać przez skajpa przez aero2
    > przez jakiś telefon np androidowy?

    Oczywiscie, bez problemow :) A jak w maju predkosc skoczy to i
    wideorozmowy skejpowe spokojnie pójda :)

  • 40. Data: 2012-04-07 23:57:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-07 23:38, cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "wlasti"<w...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie, bez problemow :) A jak w maju predkosc skoczy to i
    > wideorozmowy skejpowe spokojnie pójda :)

    A jaki jest/będzie upload?

    --
    Liwiusz