  • 11. Data: 2012-04-05 12:43:47
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Kriss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jlighr$5n3$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "xxx" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    -handy/all-in-15-sim-only/

    > Nie widzę przymusu korzystania z naszych operatorów. Nie widzę również
    > przymusu mieszkania w Polsce.

    Ja niedługo skorzystam z prawa wyboru, póki granice otwarte...

  • 12. Data: 2012-04-05 17:50:03
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 5 Kwi, 00:04, "Kriss" <k...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "xxx" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:jli21n$55t$1@inews.gazeta.pl...

    e-handy/all-in-15-...

    POlska jest teraz KOLONIĄ
    taką do eksploatacji

    > Nie widzę przymusu korzystania z naszych operatorów.

    To ja chcę kupić abo u orange.at - jak to się robi?

    > Nie widzę również przymusu mieszkania w Polsce.

    Rodziców też sobie zmienisz?

  • 13. Data: 2012-04-05 18:01:05
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 5 Kwi, 12:43, "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> wrote:

    > Ja niedługo skorzystam z prawa wyboru, póki granice otwarte...

    Tak, pojedź choćby do tej BIEDNEJ Grecji i od razu POproś o tamtejszy
    zasiłek dla bezrobotnych w przeliczeniu 3tys.zł/mies. przez 2 lata,
    nie to co w tej solidnej i wspierającej strefę EURO POlsce!

    Oni mają zasiłki większe niz pensje w POlsce widać dlatego, że u nich
    WSZYSTKO droższe, np. abonamenty komórkowe :P

  • 14. Data: 2012-04-05 18:51:31
    Od: SDD <s...@t...pl>

    xxx pisze:
    > 1000 minut do wszystkich sieci w Austrii zamienne na 1000sms i 1000MB
    > bez telefonu za 7,50 EUR/m-c , z telefonem -15 EUR/m-c

    Polska to dno, tez sie z tym zgadzam.

    Ale bylem niedawno w Australii - nie powiem, kraj zajebisty i zaden kraj
    europejski pod wzgledem jakosci zycia sie mu rownac nie moze (nie mowiac
    o USA), ale w kwestii telekomunikacyjnej to tak sobie jest.

    Prepaidy trzeba rejestrowac (wystarczy przez telefon) ale magluja
    pytaniami o numer paszportu czy adres pobytu w AU.
    Nie zarejestrujesz - nie zadzwonisz - nigdzie (poza BOK-iem w celu
    rejestracji).

    Nie ma jak w PL, ze sobie za 19 zl kupie Play Online na karte i mam 1 GB
    do wykorzystania - sa jakies oferty na mobilny net, ale trzeba razem z
    modemem kupic za jakies ok 30 AUD o ile pamietam.

    No i nawet kablowy internet DSL ma limity sciagania...

    U nas jakos Tepsa na poczatku istnienia Neo wyskoczyla z limitami, ale
    szybko konkurencja pogonila jej kota i wybila limity z glowy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2012-04-05 18:53:54
    Od: SDD <s...@t...pl>

    SDD pisze:

    > Nie ma jak w PL, ze sobie za 19 zl kupie Play Online na karte i mam 1 GB
    > do wykorzystania - sa jakies oferty na mobilny net, ale trzeba razem z
    > modemem kupic za jakies ok 30 AUD o ile pamietam.

    Troche netu daja w kartach do dzwonienia - np. goTalk - przy zakupi
    epakietow wychodzi tak OIDP 500 MB za 10 AUD (35 zl)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2012-04-05 20:10:40
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał
> [...]
    > pytaniami o numer paszportu czy adres pobytu w AU.
    > Nie zarejestrujesz - nie zadzwonisz - nigdzie (poza BOK-iem w celu

    To tak jak np. w Grecji.

    > Nie ma jak w PL, ze sobie za 19 zl kupie Play Online na karte

    Nie bój, nie bój... Niech no się tylko Mistrz Cyfryzacji ze swoją esbecką
    traumą rozsiądzie wygodniej w ministerialnym fotelu...

    --
    Maciek.

  • 17. Data: 2012-04-05 20:24:48
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    >Oni mają zasiłki większe niz pensje w POlsce widać dlatego, że u nich
    >WSZYSTKO droższe, np. abonamenty komórkowe :P

    Klimat fajny, ale kraj dobry na wakacje czy na emeryturę, a nie na
    emigrację.
    Zasiłku nie dostanę, bo nie jestem ich obywatelem.
    Ja celuje w kraje germańskie i skandynawskie i np g... mnie obchodzi że
    Polska ma rozwój gospodarczy większy od Niemiec, większego idiotyzmu dawno
    nie słyszałem.
    Nawet jakby stanęli na 100 lat to Polska i tak ich nie dogoni w poziomie
    życia, co widać po tym że to tam chcą się ludzie z całego świata osiedlać,
    a stąd spieprzać.

  • 18. Data: 2012-04-05 20:27:05
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

> [...]

    > pytaniami o numer paszportu czy adres pobytu w AU.
    > Nie zarejestrujesz - nie zadzwonisz - nigdzie (poza BOK-iem w celu

    Nie miałbym nic przeciwko temu nawet, jeśli proces byłby sprawny i służył
    faktycznej ewentualnej poprawie bezpieczeństwa, a nie inwigilacji ludzi.
    Porównując np do zameldowania w Polsce, które jest w tej chwili fikcją,
    powinno to być do załatwienia przez internet, zgłaszam w swoim interesie
    gdzie aktualnie przebywam i nie wiązać tego z prawem do lokalu.

    To faktycznie cienizna.

  • 19. Data: 2012-04-06 00:59:22
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > życia, co widać po tym że to tam chcą się ludzie z całego świata osiedlać,

    To spieprzaj w podskokach :) Chciałbyś po 180 latach zaborów, 20 latach
    wolności, 60 kolejnych zaborów i kolejnych 20 powiedzmy normalności drugą
    Skandynawię lub Niemcy po planie Marshala? Komuno wróć !!!

  • 20. Data: 2012-04-06 01:01:51
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >POlska jest teraz KOLONIĄ
    >taką do eksploatacji

    Yhy, niejaki Kaczyński to zatwierdził. Z PISu. Swoim własnoręcznym podpisem.
    Pod traktatem Lizbońskim.

    www.orange.at kur... prościej się nie da?

    > Nie widzę również przymusu mieszkania w Polsce.

    A co ma do rzeczy kwestia rodziców?