  • 11. Data: 2014-01-19 12:39:02
    Temat: Re: Oszustwo - spotkaliście się?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-19 12:01, Użytkownik WOJO napisał:
    > Jakim cudem tylko dwie świece były, skoro cylindrów w syrenie było 3? :)
    > Może Ci się z 126p pomyliło?

    W pierwszym modelu też były trzy ?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-01-19 12:53:50
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > W pierwszym modelu też były trzy ?
    Racja.
    Ja pamiętam tylko 105L :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 13. Data: 2014-01-19 13:28:42
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-19 12:01, WOJO pisze:
    > Jakim cudem tylko dwie świece były, skoro cylindrów w syrenie było 3? :)
    > Może Ci się z 126p pomyliło?

    Nie od razu, panocku. Nie od razu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 14. Data: 2014-01-19 13:50:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jan 2014 12:53:50 +0100, WOJO napisał(a):
    > Racja.
    > Ja pamiętam tylko 105L :)

    W 104/105 zamiana kabli byla latwo dostrzegalna

    http://tablica.pl/oferta/silnik-syrena-104-skrzynia-
    rozrusznik-czesci-szyba-CID5-ID49BQj.html

    kazda cewka przy swojej swiecy.

    Spodziewam sie ze przy 2 cylindrach konstrukcja byla podobna.

    J.

  • 15. Data: 2014-01-19 14:15:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WOJO s...@a...unknown.hehe ...

    > Daj linka do aukcji.
    > Szukam czegoś małego na drugie wozidło po mieście.

    Jestem za chwile umówiony na sprzedaż.
    Jak nie pójdzie, bo gośc chyba handlarz a oni to zwykle chca zeby im polowe
    zejsc z ceny to wieczorem wrzuce link.

  • 16. Data: 2014-01-19 17:36:51
    Od: A.L. <a...@a...com>

    \Syrena 102 miaka dwa cylindry

    A.L.

  • 17. Data: 2014-01-19 17:37:14
    Od: A.L. <a...@a...com>

    No to mlody jestes!

    A.L.

  • 18. Data: 2014-01-19 17:38:30
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Dlatego latwo bylo zauwazyc

    A.L.

  • 19. Data: 2014-01-19 17:44:54
    Od: A.L. <a...@a...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    -rozrusznik-czesci-szyba-CID5-ID49BQj.html

    >kazda cewka przy swojej swiecy.
    >
    >Spodziewam sie ze przy 2 cylindrach konstrukcja byla podobna.

    Byla jeszcze inna sztuka. Silnik polaczony byl z nadwoziem gruba
    miedziana placionka, tak ze 2 centymetry szerokosci i 5 milimetrow
    grubosci. Plecionla byla elastyczna. Jak sie ja troche pzresunelo
    jednym palcem, to mozna to bylo zrobic tak zeby ograniczala ruch
    dzwgienek do zmiany biegow na wierzchu skrzyni biegow. Dzieki temu, po
    ruszeniu samochodem bieg "wyskakiwal"

    Wymagalo to jednak triche wiecej ekspertyzy niz zamiana kabli. Ale
    bylo trudniejsze do wykrycia pzrez niespecjaliste

    Zabieg byl stosowany pzrez mechanikow w celu wyludzenia pieneidzy na
    niepotzrebna "naprawe". Co najmniej dwa razy probowali mnie tak
    naciagnac

    A.L.

  • 20. Data: 2014-01-19 18:52:26
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>