  • 21. Data: 2014-01-20 12:35:40
    Temat: Re: Oszustwo - spotkaliście się?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik PlaMa m...@w...pl ...

    > Bo gdyby nie pewien zbieg okolicznosci to podejrzewam, ze sposciłbym
    > pare setek i bym sprzedał.
    > Ciekawe ile osób tak sprzedało...
    >
    > Tez byłem zdziwiony i też zacząłem dochodzić o co biega i w sumie jak
    > się chwile zastanowiłem jak odjechali to od razu pomyslałem ze coś
    > zrobili, ale mysle, ze wiele osób by odpusciło.
    > Na początku zastanawiałem się, czy coś z rozrządem bo tak dziwnie sie
    > zachowywał jak odpalał...
    >
    > Czego to ludzie nie zrobia dla paru złotych... zenujące...

    można zorganizować pułapkę :) tylko jakby sie policji chciało...

    wystarczyło by zrobić fotkę przed wizytą i zamontować mała kamerę w komorze
    silnika.

    Bo ci panowi podejrzewam ten numer robią dość masowo więc zasługują na jakiś
    wyroczek.

  • 22. Data: 2014-01-20 15:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

> [...]
    > komorze silnika.
    >
    > Bo ci panowi podejrzewam ten numer robią dość masowo więc zasługują na

    No własnie tez o tym myslałem.
    Tylko czy rzeczywiście policji będzie się chciało?

    Ciekawostka - auto wystawiłem w cenie najnizszego egzemplarza na allegro.
    Zadzwoniło jakis 6 osób, zanim sprzedałem - wszyscy to byli handlarze.

    Wniosek jest taki - ludzie nie chca kupic takiego autka, wola jak kupi je
    handlarz, wyszykuje i wtedy zapłacą 1000 wiecej za praktycznie to samo ale
    troche lepiej wyglądające. :)

  • 23. Data: 2014-01-20 15:05:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-20, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > handlarz, wyszykuje i wtedy zapłacą 1000 wiecej za praktycznie to samo ale

    Bo pewnie ma przebieg >190 tys km :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2014-01-20 15:12:53
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-19 17:36, A.L. pisze:

    > \Syrena 102 miaka dwa cylindry

    3-cylindrową jednostkę (polską, nie z warczyburga)
    Syrena dostała w modelu 104 (ostatnia łapaczka) :)

  • 25. Data: 2014-01-20 17:39:13
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > 3-cylindrową jednostkę (polską, nie z warczyburga)
    > Syrena dostała w modelu 104 (ostatnia łapaczka) :)
    Doczytałem sobie :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/FSO_Syrena
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 26. Data: 2014-01-20 19:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Bo pewnie ma przebieg >190 tys km :-)

    Akurat na liczniku 140 ale znam historie tylko jakies 5-6 lat wstecz
    więc...

  • 27. Data: 2014-01-20 22:42:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

    > No własnie tez o tym myslałem.
    > Tylko czy rzeczywiście policji będzie się chciało?
    >

    > Ciekawostka - auto wystawiłem w cenie najnizszego egzemplarza na allegro.

    I to był błąd.
    Tanie mięso to psy jedzą.
    Lepiej się sprzedają auta z wyższą ceną niż z najniższą na allegro.
    Ludzie od razu podejrzewają że coś z nimi nie tak, a kto świadomie kupi
    najgorszy możliwy egzemplarz?

  • 28. Data: 2014-01-20 22:58:58
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > a ile masz kasy?
    To bez znaczenia. Ma nie stanąć małżowinie na środku skrzyżowania.
    Założenia były na max 10 tyś (70% zakup + 30%remont), ale jak znajdę coś
    sensownego za 12 to też nie będzie problemu.
    Problemem jest w tej chwili wybór marki (wiem, że ma nie być Fiat), więc
    pewnie będę Was niedługo zanudzał pytaniami w stylu "Jaki mały do 10 tyś na
    pierwszy samochód dla żony?" :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 29. Data: 2014-01-20 23:35:26
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-01-20 22:58:58 niejaki WOJO napisał:
    > To bez znaczenia. Ma nie stanąć małżowinie na środku skrzyżowania.

    jak nie odstręcza cię auto francuskie i doskrobałbyś jeszcze trochę kasy
    mam do wzięcia puga 1007
    w skrócie
    - max wypas niedostępny w salonach w pl
    - benzyna 1,6 109KM skrzynia MCP
    - 46tys przebiegu (ma jeszcze fabryczne klocki)
    itd
    więcej szczegółów na prv

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 30. Data: 2014-01-20 23:45:35
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > mam do wzięcia puga 1007

    Zastrzeliłeś mnie tą propozycją, ale niestety po pierwszym rzucie oka na
    fotki, padło - "Eee, 3-drzwiowy"
    Sorry. :)
    Podchodzę ostrożnie do tematu już ze dwa lata, ale wreszcie mi się znudziło
    robić za kierowcę i chcę ten stan zmienić.
    Pozdrawiam.
    WOJO