  • 31. Data: 2014-01-21 00:07:43
    Temat: Re: Oszustwo - spotkaliście się?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-18 16:48, Budzik pisze:
    > Spotkaliście się z takim czymś.
    > Spotkaliście się z taką próbą?
    Parę lat świetlnych temu miałem podobną "przygodę" na przedmieściach
    Krakowa. Pech chciał, że w trasie przepalił mi się tłumik - zrobiła się
    dziurka i w pewnym momencie zaczęło robić się w samochodzie coraz
    głośniej. Zatrzymałem się na poboczu, żeby ocenić, czy dojadę w takim
    stanie, czy się to na pół przełamie i zacznie mi o asfalt szorować. W
    pewnym momencie zatrzymał się za mną starszy gość, wysiadł i grzecznie
    zapytał, czy nie pomóc. Grzecznie podziękowałem, bo właściwie nic się
    strasznego nie działo i wróciłem do zaglądania pod samochód w
    poszukiwaniu dziury. Tymczasem facet podszedł od strony silnika (maska
    była podniesiona) i coś zaczął tam grzebać. Z samochodu wyskoczyła moja
    dziewczyna z krzykiem, że facet coś pod maską odkręcił i schował do
    kieszeni (miała słabe pole widzenie - szparę między podniesioną maską, a
    podszybiem, więc dokładnie nie widziała). Facet oczywiście z mordą, że
    gdzie tam, on nic nie ruszał, wywrócił kieszenie w których miał tylko
    klucz 10, ale jak ona tak, to on tu ma zaraz warsztat, darmo ten tłumik
    naprawi. W związku z tym, że nie bardzo wiedziałem, czy dziewczyna nie
    spanikowała, to się we względnej zgodzie z kolesiem rozstaliśmy i
    ruszyłem dalej. Przejechałem jakieś 200m, a samochód pyr, pyr, pyr i
    sobie zgasł. Metodą oglądania wszystkiego, co można na szybko zepsuć
    kluczem 10, w miejscu mniej więcej wskazanym przez dziewczynę, znalazłem
    poluzowaną przez skurwiela śrubkę na pompie paliwa - na wyższych
    obrotach ciągnęła pod deklem lewe powietrze. Tak więc i takie ch* mogą
    się zdarzyć.

    Maciek

  • 32. Data: 2014-01-21 02:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I to był błąd.
    > Tanie mięso to psy jedzą.
    > Lepiej się sprzedają auta z wyższą ceną niż z najniższą na allegro.
    > Ludzie od razu podejrzewają że coś z nimi nie tak, a kto świadomie kupi
    > najgorszy możliwy egzemplarz?

    No może i masz rację - nie mam doświadczenia w sprzedaży samochodów.

    Spieszyło mi się, dodatkowo auto technicznie w miarę ok chociaz parę
    głupich rzeczy pewnie by się znalazło , ale wizualnie porazka (dwa
    delikatnie ale jednak wgniecione błotniki, tu i ówdzie ryśniete, nadbita
    lampa - z tego co gadałem z facetem który wział - wszystko do zrobienia
    metodą klepnij i wypoleruj)

    Wiec zrobiłem zdjęcia, opisałem co i jak i wystawiłem.

    Gdybym poświecił czas, coś tam porobił to moze za miesiac sprzedałbym mając
    500zł wiecej zysku. A moze nie. A tak jeszcze OC bym musiał zapłacić.
    Generalnie przyszedł na niego czas. :)

    Najbardziej żałowałem, że nikt ze znajomych akurat nie potrzebował, bo w
    sumie żal się pozbywać takiego auta, ktore wiesz, ze pojezdzi bezproblemowo
    a kosztuje czapkę sliwek.

  • 33. Data: 2014-01-21 08:00:32
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-20 15:12, Artur Maśląg pisze:

    > 3-cylindrową jednostkę (polską, nie z warczyburga)

    Ta dostała wdzięczną ksywkę "folksdojcz" :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 34. Data: 2014-01-21 17:12:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup

    > Zastrzeliłeś mnie tą propozycją, ale niestety po pierwszym rzucie oka na
    > fotki, padło - "Eee, 3-drzwiowy"

    Wyprowadziłeś z błędu?

  • 35. Data: 2014-01-21 17:37:11
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Wyprowadziłeś z błędu?
    A próbowałeś kiedyś wyprowadzić z błędu kobietę?
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 36. Data: 2014-01-23 22:49:20
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 15:48:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Spotkaliście się z takim czymś.

    > Spotkaliście się z taką próbą?

    To już wiem kto te sondy odkręca :)

    --