  • Data: 2009-11-01 22:51:12
    Temat: Re: Oświadczyny
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hcl0ia$p5o$2@inews.gazeta.pl...
    > Wiele osób? Ty i kto jeszcze? :) Canon zaleca, ale tylko po to, aby
    > zaoszczędzić energię elektryczną -- przyznaję, że stabilizacja
    > zabiera jej bardzo dużo. :) Gdy aparat stoi na jednej
    > nóżce -- Canon nie zaleca wyłączania. :)

    Canon i sporo osob w sieci. Poszukaj sobie :P

    > Nie łatwiej napisać prawdę? Że chciałoby się, aby C 450 D uznano
    > za słaby aparat i sprzedawano po 500 złotych? :) To nie jest zły
    > aparat i wszelkie dobijanie FF/BF jest czystą (polską?) głupotą. :)
    > Jest głupim poniżaniem i zbijaniem ceny. :)

    Wali mnie sprawa, jakiego aparatu uzywasz. Zupelnie sie do niej nie
    odnosilem, wiec daruj sobie te zarzuty.

    > Na szczęście Ty nie trafiłeś ze swymi radami -- stabilizacja pracuje
    > w czasie odmierzania czasu (co można sprawdzić namacalnie) a instrukcja
    > nie mówi o złym wpływie stabilizacji na stabilność :) obrazka, co też
    > można sprawdzić. :)

    Sprawdzilem i faktycznie stabilizacja pracuje na samowyzwalaczu. Nie
    pamietam juz z ktorym szklem, ale mialem cos takiego, ze stabilizacja
    pozostawala wlaczona tylko przez ok. 3s, zapewne aby oszczedzac energie.