  • Data: 2009-11-02 21:20:36
    Temat: Re: Oświadczyny
    Od: PSYLO <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Wiele osób? Ty i kto jeszcze? :) Canon zaleca, ale tylko po to, aby
    > zaoszczędzić energię elektryczną -- przyznaję, że stabilizacja
    > zabiera jej bardzo dużo. :) Gdy aparat stoi na jednej
    > nóżce -- Canon nie zaleca wyłączania. :)

    Bez obrazy, ale skończ wreszcie te Twoje teorie, bo wstyd mi jako
    użytkownikowi Canona ;) Przy zdjęciach ze statywu, przy długich czasach
    naświetlania IS należy obowiązkowo wyłączyć, chyba że jest się ślepym i
    nie ogrywa różnicy sieczka, jaka powstaje z obrazu.

    > To nie jest zły
    > aparat i wszelkie dobijanie FF/BF jest czystą (polską?) głupotą. :)

    Oczywiście, że nie jest złym korpusem. Za to Ty robisz z siebie
    delikatnie mówiąc ofiarę losu w swoich walkach z wiatrakami ;)

    > Zgodzę się z tym, że tanie szkła Canona są do kitu (czymkolwiek
    > ów kit jest)

    Bzdura, chociażby stabilizowany kit Canona to bardzo dobre szkło.

    > Ja nie zamierzam
    > jej wymieniać na C 500 D czy nawet na C 50 D i zamierzam zaczekać
    > z wymianą do C 700 D lub do C 70 D? Raczej nie. :) Gdy będę miał
    > co pstrykać, zamienię na C 7 D. :)

    To wzruszające ;) Powaga, załóż bloga, oszczędź prfc :)

    --
    PSYLO