  • Data: 2013-02-13 14:46:18
    Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-13 14:31, Shrek pisze:

    > No to kto podał linka, że państwo na tym zarobiło?

    Ja, tylko nie ma tam, że prosto itd. Czasem warto się zastanowić nad
    tym, w jaki sposób powstały te wartości. Mechanizm jest trochę opisany.

    > Z artykułu to nie wynika.

    Napisałbym, że jest tam na tyle dużo, że wynika. Zacytuję
    Twoje słowa "Weź pomyśl chwilę".

    > Za to z podpisu pod nim jednoznacznie wynika,
    > że obiektywny to on nie jest:
    >
    > "Marek Konieczny
    >
    > Związek Dealerów Samochodów"

    No i co z tego? Nie musi być w pełni obiektywny, ale nie znaczy to, że
    z założenia kłamie.