eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstróda-Olsztyn
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 29

  • 11. Data: 2014-07-14 14:34:27
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Jul 2014 18:41:45 +0200, w
    <53c013cc$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Grzegorz" napisał w
    > >> http://youtu.be/YtUtBrTWfTk
    > >Niezłe .... ciekawe czy ten burakowóz tak nagle wyskoczył ?
    > >A kierowca autobusu dobry. Umie jeździć. Ważniejsze uniknięcie
    > >zderzenia od paru guzów u pasażerów.
    >
    > No, pod warunkiem ze wiedzial iz sie na guzach skonczy.

    To bogato wyposażony autobus (w systemy bezp.) -- takie nie wywracają się od
    takich manewrów.


  • 12. Data: 2014-07-14 15:19:03
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2014 14:34:27 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >>>> http://youtu.be/YtUtBrTWfTk
    >>>Niezłe .... ciekawe czy ten burakowóz tak nagle wyskoczył ?
    >>>A kierowca autobusu dobry. Umie jeździć. Ważniejsze uniknięcie
    >>>zderzenia od paru guzów u pasażerów.
    >>
    >> No, pod warunkiem ze wiedzial iz sie na guzach skonczy.
    >
    > To bogato wyposażony autobus (w systemy bezp.) -- takie nie wywracają się od
    > takich manewrów.

    Tylko co - wystrzeliwuja kotwiczke Batmana, czy przyziemnie blokuja
    kierownice przed niebezpiecznym skretem i jada prosto do lasu, ale bez
    wywrotki ?
    Bo praw fizyki sie nie oszuka - wysokim pojazdom takie wywrotki groza.

    J.


  • 13. Data: 2014-07-14 15:58:51
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Jul 2014 15:19:03 +0200, w
    <1bxsbuja7ioh3$.1gegnel1elqas$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dnia Mon, 14 Jul 2014 14:34:27 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > > <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    > >>>> http://youtu.be/YtUtBrTWfTk
    > >>>Niezłe .... ciekawe czy ten burakowóz tak nagle wyskoczył ?
    > >>>A kierowca autobusu dobry. Umie jeździć. Ważniejsze uniknięcie
    > >>>zderzenia od paru guzów u pasażerów.
    > >>
    > >> No, pod warunkiem ze wiedzial iz sie na guzach skonczy.
    > >
    > > To bogato wyposażony autobus (w systemy bezp.) -- takie nie wywracają się od
    > > takich manewrów.
    >
    > Tylko co - wystrzeliwuja kotwiczke Batmana, czy przyziemnie blokuja
    > kierownice przed niebezpiecznym skretem i jada prosto do lasu, ale bez
    > wywrotki ?
    > Bo praw fizyki sie nie oszuka - wysokim pojazdom takie wywrotki groza.

    Wykorzystał to co mu dano:
    http://www.setra-bus.com/pl-pl/autobusy/topclass/mod
    ele/s-431-dt.html?L=1


  • 14. Data: 2014-07-14 18:34:45
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2014 15:58:51 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >>> To bogato wyposażony autobus (w systemy bezp.) -- takie nie wywracają się od
    >>> takich manewrów.
    >> Tylko co - wystrzeliwuja kotwiczke Batmana, czy przyziemnie blokuja
    >> kierownice przed niebezpiecznym skretem i jada prosto do lasu, ale bez
    >> wywrotki ?
    >> Bo praw fizyki sie nie oszuka - wysokim pojazdom takie wywrotki groza.
    > Wykorzystał to co mu dano:
    > http://www.setra-bus.com/pl-pl/autobusy/topclass/mod
    ele/s-431-dt.html?L=1

    Musze doczytac co mu tam dali.
    Na razie to zamiast testu autobusu udalo mi sie znalezc to

    https://www.youtube.com/watch?v=4xjhEvTYAqk
    Zadne ESP nie sa potrzebne .... a moze sa

    https://www.youtube.com/watch?v=4ZVly8RG_sY
    trzeba poczekac do 1:12

    J.




  • 15. Data: 2014-07-14 23:31:50
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 11 Jul 2014 13:56:57 +0200, Grzegorz <b...@b...com>
    wrote:

    >A nie lepiej pasy do wyprzedzania byłoby zrobić ???

    Krzyże są tańsze.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145


  • 16. Data: 2014-07-15 11:39:57
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 14 Jul 2014 15:19:03 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tylko co

    Nie wiem co, ale Scania na swojej stronie pisze:

    "ESP

    Układ Scania ESP aktywnie wspomaga kierowcę w trudnych sytuacjach, gdy
    występuje niebezpieczeństwo złożenia, poślizgu lub wywrócenia się
    pojazdu.

    Sytuacje awaryjne i nieodpowiednia prędkość mogą czasem spowodować
    niestabilność pojazdu, przy której nawet chwilowa utrata przez
    kierowcę kontroli nad pojazdem może mieć katastrofalne i kosztowne
    następstwa.

    Układ Scania ESP znacznie zwiększa bezpieczeństwo, monitorując główne
    parametry wpływające na stabilność i automatycznie uruchamiając
    odpowiednie elementy sterujące. Układ jest dostępny we wszystkich
    pojazdach 4x2 i 6x2 wyposażonych w elektronicznie sterowane hamulce
    tarczowe. Jest on zaprojektowany do działania na mokrych lub śliskich
    powierzchniach, na których często występuje podsterowność lub
    nadsterowność, i na suchych powierzchniach, na których głównym
    zagrożeniem jest przewrócenie się pojazdu wynikające z nadmiernej
    prędkości lub z poprzecznego pochylenia kół na zakrętach. "

    http://www.scania.pl/buses-coaches/safety-technology
    /safety-support-systems/esp/


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145


  • 17. Data: 2014-07-15 12:31:56
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 11:39:57 +0200, jerzu napisał(a):
    > <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>Tylko co
    > Nie wiem co, ale Scania na swojej stronie pisze:
    > "ESP

    Ale tam podaja wiele wiecej trzyliterowych skrotow, co to jest ESP
    kazdy wie :-)

    > Układ Scania ESP aktywnie wspomaga kierowcę w trudnych sytuacjach, gdy
    > występuje niebezpieczeństwo złożenia, poślizgu lub wywrócenia się
    > pojazdu.
    > Sytuacje awaryjne i nieodpowiednia prędkość mogą czasem spowodować
    > niestabilność pojazdu, przy której nawet chwilowa utrata przez
    > kierowcę kontroli nad pojazdem może mieć katastrofalne i kosztowne
    > następstwa.
    > Układ Scania ESP znacznie zwiększa bezpieczeństwo, monitorując główne
    > parametry wpływające na stabilność i automatycznie uruchamiając
    > odpowiednie elementy sterujące. Układ jest dostępny we wszystkich
    > pojazdach 4x2 i 6x2 wyposażonych w elektronicznie sterowane hamulce
    > tarczowe. Jest on zaprojektowany do działania na mokrych lub śliskich
    > powierzchniach, na których często występuje podsterowność lub
    > nadsterowność, i na suchych powierzchniach, na których głównym
    > zagrożeniem jest przewrócenie się pojazdu wynikające z nadmiernej
    > prędkości lub z poprzecznego pochylenia kół na zakrętach. "
    > http://www.scania.pl/buses-coaches/safety-technology
    /safety-support-systems/esp/

    No wlasnie - uklad dziala na hamulcach, a zapobiega przechyleniom.
    Cos mi tu nie gra.

    Owszem, jak pojazd wpadnie w poslizg i zacznie sunac bokiem, to
    tarcie stanowi sile boczna i latwo moze dobrowadzic do przewrocenia.
    Ale przeciez to nie jedyna mozliwosc.
    Tu same ostre skrety stanowily ryzyko, i co - ESP wyprostuje
    kierownice i tor jazdy ?

    J.


  • 18. Data: 2014-07-15 13:17:30
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jul 2014 12:31:56 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Dnia Tue, 15 Jul 2014 11:39:57 +0200, jerzu napisał(a):
    >> <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>Tylko co
    >> Nie wiem co, ale Scania na swojej stronie pisze: "ESP
    >
    > Ale tam podaja wiele wiecej trzyliterowych skrotow, co to jest ESP kazdy
    > wie :-)
    >
    >> Układ Scania ESP aktywnie wspomaga kierowcę w trudnych sytuacjach, gdy
    >> występuje niebezpieczeństwo złożenia, poślizgu lub wywrócenia się
    >> pojazdu.
    >> Sytuacje awaryjne i nieodpowiednia prędkość mogą czasem spowodować
    >> niestabilność pojazdu, przy której nawet chwilowa utrata przez kierowcę
    >> kontroli nad pojazdem może mieć katastrofalne i kosztowne następstwa.
    >> Układ Scania ESP znacznie zwiększa bezpieczeństwo, monitorując główne
    >> parametry wpływające na stabilność i automatycznie uruchamiając
    >> odpowiednie elementy sterujące. Układ jest dostępny we wszystkich
    >> pojazdach 4x2 i 6x2 wyposażonych w elektronicznie sterowane hamulce
    >> tarczowe. Jest on zaprojektowany do działania na mokrych lub śliskich
    >> powierzchniach, na których często występuje podsterowność lub
    >> nadsterowność, i na suchych powierzchniach, na których głównym
    >> zagrożeniem jest przewrócenie się pojazdu wynikające z nadmiernej
    >> prędkości lub z poprzecznego pochylenia kół na zakrętach. "
    >> http://www.scania.pl/buses-coaches/safety-technology
    /safety-support-
    systems/esp/
    >
    > No wlasnie - uklad dziala na hamulcach, a zapobiega przechyleniom. Cos
    > mi tu nie gra.
    >
    > Owszem, jak pojazd wpadnie w poslizg i zacznie sunac bokiem, to tarcie
    > stanowi sile boczna i latwo moze dobrowadzic do przewrocenia. Ale
    > przeciez to nie jedyna mozliwosc. Tu same ostre skrety stanowily ryzyko,
    > i co - ESP wyprostuje kierownice i tor jazdy ?
    >
    odpowiednio przyhamowując koła? tak.




    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 19. Data: 2014-07-15 13:25:13
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 11:17:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Tue, 15 Jul 2014 12:31:56 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:
    >> Owszem, jak pojazd wpadnie w poslizg i zacznie sunac bokiem, to tarcie
    >> stanowi sile boczna i latwo moze dobrowadzic do przewrocenia. Ale
    >> przeciez to nie jedyna mozliwosc. Tu same ostre skrety stanowily ryzyko,
    >> i co - ESP wyprostuje kierownice i tor jazdy ?
    >>
    > odpowiednio przyhamowując koła? tak.

    No to wtedy kierowca ryzykuje ze po pierwszym uniku pojazd nie zechce
    zrobic drugiego i pojedzie do lasu. A tam skarpy, barierki ..

    J.




  • 20. Data: 2014-07-15 14:00:43
    Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jul 2014 13:25:13 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Dnia Tue, 15 Jul 2014 11:17:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    >> Dnia pięknego Tue, 15 Jul 2014 12:31:56 +0200 osobnik zwany J.F.
    >> napisał:
    >>> Owszem, jak pojazd wpadnie w poslizg i zacznie sunac bokiem, to tarcie
    >>> stanowi sile boczna i latwo moze dobrowadzic do przewrocenia. Ale
    >>> przeciez to nie jedyna mozliwosc. Tu same ostre skrety stanowily
    >>> ryzyko, i co - ESP wyprostuje kierownice i tor jazdy ?
    >>>
    >> odpowiednio przyhamowując koła? tak.
    >
    > No to wtedy kierowca ryzykuje ze po pierwszym uniku pojazd nie zechce
    > zrobic drugiego i pojedzie do lasu. A tam skarpy, barierki ..
    >
    to co ma walić prosto w tego jadącego na czołówkę? czy jednak próbować
    ominąć?




    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: