  • 1. Data: 2014-07-09 12:28:08
    Temat: Moderacja?
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Zadałem pytanie o OC. Post usunięto. Moderacja?

    Pzdr.
    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/
    _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2014-07-09 12:30:51
    Temat: Re: Moderacja?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Zadałem pytanie o OC. Post usunięto. Moderacja?

    Tak, ja kasuje.

  • 3. Data: 2014-07-09 12:32:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 12:28, Ilkenau pisze:
    > Zadałem pytanie o OC. Post usunięto. Moderacja?

    Tak. Jest tu trzech ostrych moderatorów.
    Ledwo coś się napisze - to znika.

    Ewentualnie masz czytnik ustawiony tak, że przeczytane posty ci "gasną".

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-07-09 12:47:20
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Wed, 09 Jul 2014 12:32:59 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> napisał:

    >Ewentualnie masz czytnik ustawiony tak, że przeczytane posty ci "gasną".

    Obawiam się że wątpię. Niewidzialna ręka Rankomatu mnie dosięgła.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 5. Data: 2014-07-09 12:52:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-09, Ilkenau <i...@g...com> wrote:

    > Obawiam się że wątpię. Niewidzialna ręka Rankomatu mnie dosięgła.

    Putin kasuje.

    PS. Ja tam widze Twoj post.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-07-09 12:53:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 09 Jul 2014 12:28:08 +0200, Ilkenau

    > Zadałem pytanie o OC. Post usunięto. Moderacja?

    Ja go widzę i nie znika. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2014-07-09 13:01:26
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Wed, 9 Jul 2014 12:53:33 +0200, Myjk <m...@n...op.pl>
    napisał:

    >Ja go widzę i nie znika. :P

    Post zatytułowany "Rankomat"? Widzę wszystkie inne, ale tego nie.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 8. Data: 2014-07-09 13:06:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 13:01, Ilkenau pisze:

    > Post zatytułowany "Rankomat"? Widzę wszystkie inne, ale tego nie.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że nie ma żadnej moderacji?

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-07-09 13:09:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 09 Jul 2014 13:01:26 +0200, Ilkenau

    Tak: http://emide.pl/post.png

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2014-07-09 13:32:04
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Wed, 09 Jul 2014 13:06:52 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> napisał:

    >Ale zdajesz sobie sprawę, że nie ma żadnej moderacji?

    Zdaję. Niemniej po odpowiedzi na post Rankomat widziałem go przez
    kilka minut i zniknął. Inne swoje posty widzę.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/