  • 1. Data: 2014-07-09 10:00:53
    Temat: Urzędnicy mieli 3 lata na dostosowanie fotoradarów do nowych przepisów - i nie zdążyli?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Jak to jest?
    3 lata dostali, żeby pomalować puszki na żółto a pozostałe zdjąć,

    I co? I "nie zdążyli". Zapomnieli? Teraz na gwałt zaklejają puszki
    czarną folią - sam widziałem ze dwa-trzy takie przypadki.

    Dlaczego mieli to w dupie przez te 3 lata?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-07-09 10:17:01
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > folią - sam widziałem ze dwa-trzy takie przypadki.
    >
    > Dlaczego mieli to w dupie przez te 3 lata?

    No wlasnie, czy ten czas juz minal i szare puszki mozemy miec w dupie ? I
    jak to sie ma do tych w krzakach lub aut np. ITD, tu po staremu ?

  • 3. Data: 2014-07-09 12:15:02
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Wed, 9 Jul 2014 10:17:01 +0200, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    napisał:

    >No wlasnie, czy ten czas juz minal i szare puszki mozemy miec w dupie ? I
    >jak to sie ma do tych w krzakach lub aut np. ITD, tu po staremu ?

    Chyba wcześniej ktoś napisał, że szare mogą być uzbrajane przez SM/SG.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 4. Data: 2014-07-09 12:20:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 12:15, Ilkenau pisze:

    > Chyba wcześniej ktoś napisał, że szare mogą być uzbrajane przez SM/SG.

    Gdy 3 lata temu wchodził ten przepis to nie było mowy o szarych.
    Wszystkie miały być żółte. Dostali 3 lata na przemalowanie.

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-07-09 15:33:25
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Gdy 3 lata temu wchodził ten przepis to nie było mowy o szarych. Wszystkie
    > miały być żółte. Dostali 3 lata na przemalowanie.

    U mnie dwie szare zezłomowali, okazało się że te słupy nie miały nawet
    własnego zasilania doprowadzonego, FR działały z AKU. Kiedyś w gazecie
    regionalnej pisali, że nie przejeli tych puszek bo należą do powiatu i nie
    ma ich w spisie do przejęcia. Oba stały przy szkołach, od jakiegoś czasu
    tylko straszyły.

  • 6. Data: 2014-07-09 19:30:38
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Marcin N wrote:

> [...]
    > czarną folią - sam widziałem ze dwa-trzy takie przypadki.
    >
    > Dlaczego mieli to w dupie przez te 3 lata?

    One pewnie juz dawno nie dzialaly ale ktos stwierdzil, ze moze lepiej
    nie mowic opinii publicznej - niech sie boja. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2014-07-09 19:42:14
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-07-09 10:00, Marcin N pisze:
> [...]
    > czarną folią - sam widziałem ze dwa-trzy takie przypadki.
    >
    > Dlaczego mieli to w dupie przez te 3 lata?

    bo nie ma ODPOWIEDZIALNOŚCI !

    mogą beztrosko mieć w dupie. Nikt kary im nie da, mandatu czy
    jakiegokolwiek upomnienia. Bo są świętymi krowami zwanymi URZĘDNIKAMI

    Banda darmozjadów przyklejona do stołków ;)

    Icek

  • 8. Data: 2014-07-09 21:30:44
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 09 Jul 2014 10:00:53 +0200, Marcin N napisał(a):

> [...]
    > czarną folią - sam widziałem ze dwa-trzy takie przypadki.
    >
    > Dlaczego mieli to w dupie przez te 3 lata?

    Pewnie z tego samego powodu z którego dalej na przejazdach dla rowerów
    są przyciski. Nielegalne od ponad 5 lat.
    Lenistwo i głupota urzędów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2014-07-09 23:20:42
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    [...]
    > Pewnie z tego samego powodu z którego dalej na przejazdach dla rowerów
    > są przyciski. Nielegalne od ponad 5 lat.

    Możesz napisać coś więcej?

  • 10. Data: 2014-07-10 02:53:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >I co? I "nie zdążyli". Zapomnieli? Teraz na gwałt zaklejają puszki
    >czarną folią - sam widziałem ze dwa-trzy takie przypadki.

    Kilka zdemontowanych ostatnio widzialem.

    >Dlaczego mieli to w dupie przez te 3 lata?

    Oj tam, a Ty wszystko robisz od razu ?

    J.