  • 1. Data: 2014-07-09 19:34:14
    Temat: 7 osób
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    7 osobowy do 100tyś. w benzynie. Wstępnie Toyota Verso, jest jeszcze C4.
    A coś innego? Chciałbym automat, tempomat. Ostatecznie mogę odpuścić.

    --
    tyran

  • 2. Data: 2014-07-10 20:24:27
    Temat: Re: 7 osób
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 09 Jul 2014 19:34:14 +0200, tyran napisał(a):

    > Witam
    >
    > 7 osobowy do 100tyś. w benzynie. Wstępnie Toyota Verso, jest jeszcze C4.
    > A coś innego? Chciałbym automat, tempomat. Ostatecznie mogę odpuścić.

    Zafira ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2014-07-11 00:50:55
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-07-10 18:24, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > Zafira ?

    Trans Sport "mydelniczka" w gazie + porządny remont, resztę (80) wydać jakoś
    inacze? Komfort nieporównywalny.

    Verso jest względnie OK, ale fotele na poziomie Aurisa najwyżej, czyli
    niewygodne, a taki samochód to pewnie wskazuje na dalsze wycieszki.

    Ile lat i km chcesz przejechać?

  • 4. Data: 2014-07-11 07:49:50
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    C4 Grand Picasso - jeżdżę więc polecam,
    co prawda skrzynia ręczna, ale nie narzekam.
    Dzieci zadowolone więc 1,8 125 KM w zupełności
    wystarcza - mimo, że znajdzie się wiele opinii,
    że to muł.
    Auto po prostu zajebiście wygodne.
    Nie jeździłem automatem, ale myślę,
    że jak kupować to pełny, a nie MCP.
    Za dużo pierd... a z przyuczaniem, kangury
    i.t.p. i.t.d.

    M.

  • 5. Data: 2014-07-11 15:13:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Jul 2014 20:24:27 +0200, w
    <1...@4...net>, huri_khan <s...@s...pl>
    napisał(-a):

    > Zafira ?

    Jeździłem 2-letnią Zafirą jako pasażer. Nie kupiłbym, nie urzekł mnie...

  • 6. Data: 2014-07-11 18:40:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2014 o 20:24 huri_khan <s...@s...pl> pisze:

    > Zafira ?

    Jeśli te 7 osób ma być regularnie wożone (a nie raz na rok gdy Teściową
    trzeba zabrać na wycieczkę) - to popierdółki typu zafira, verso, scenic,
    c4GP nie wchodzą w grę. Mam C4GP i miałem grand scenica - wiem co mówię,
    verso nawet dla 5 osób jest ciasna.
    Tylko Van (espase, c8 itp) lub mały bus.

    TG

  • 7. Data: 2014-07-13 10:02:21
    Od: Mateusz <o...@g...com>

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 18:40:19 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

> [...]
    >
    > verso nawet dla 5 osób jest ciasna.
    >
    > Tylko Van (espase, c8 itp) lub mały bus.

    Tylko powiedz kto jeździ vanem regularnie w 7 osób? Ja nie znam nikogo :-) Nazwanie
    C4GP czy Scenica popierdółką to lekkie przegięcie. Owszem C8 czy Espace są większe,
    ale bez przesady...

    M.

  • 8. Data: 2014-07-13 19:03:57
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-07-11 07:49, Mateusz pisze:

    > Nie jeździłem automatem, ale myślę,
    > że jak kupować to pełny, a nie MCP.
    > Za dużo pierd... a z przyuczaniem, kangury
    > i.t.p. i.t.d.

    Nie znam się to się wypowiem...;)
    Przyuczenie trwa 10 sekund ("proszę NIGDY nie zdejmować lewej nogi z
    podpórki") a kangury to robi młody kierowca manualem, MCP nawet takiego
    młodego obsłuży bez niespodzianek.

    Sławek

  • 9. Data: 2014-07-13 19:34:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2014 o 19:03 Slavekk <s...@g...pl> pisze:

    > Nie znam się to się wypowiem...;)
    > Przyuczenie trwa 10 sekund ("proszę NIGDY nie zdejmować lewej nogi z
    > podpórki") a kangury to robi młody kierowca manualem, MCP nawet takiego
    > młodego obsłuży bez niespodzianek.

    Napisz coś więcej o tej procedurze przyuczenia trwającej 10s :-) - całe
    forum cytrynki Cię ozłoci.
    MCP do popierdółka, ma wszystkie wady skrzyni mechanicznej, dodatkowo
    szybciej (dużo szybciej) zużywa dwumasę i sprzęgło.
    Na forum "cytrynki" jest mega wątek "kangury przy ruszaniu" - jeśli jakiś
    posiadacz MCP jeszcze tam nie napisał posta - znaczy to tylko tyle, że ma
    od niedawna swoją cytrynę lub bardzo mało jeździ.
    MCP co 20-30kkm ZAWSZE trzeba "przyuczać" (sprzęgło się zużywa i sterownik
    ma nieaktualny punkt styku sprzęgła) - inaczej szarpie. Jeśli ktoś nie ma
    Leksi i smykałki do tego musi bulić w ASO.

    TG

  • 10. Data: 2014-07-13 19:37:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2014 o 10:02 Mateusz <o...@g...com> pisze:

    > Tylko powiedz kto jeździ vanem regularnie w 7 osób? Ja nie znam nikogo
    > :-) Nazwanie C4GP czy Scenica popierdółką to lekkie przegięcie. Owszem
    > C8 czy Espace są większe, ale bez przesady...

    Skoro Twórca wątku pyta o auto dla 7 os. - zakładam, że takiego potrzebuje.
    Minivany do stałego przewozu 7 os. nie nadają się.

    TG