-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Ostróda-Olsztyn
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <X...@l...net>
<lplsms$76m$1@mx1.internetia.pl>
<53c013cc$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@4...com>
<1bxsbuja7ioh3$.1gegnel1elqas$.dlg@40tude.net>
<f...@4...com>
<7zc9hne9pu0s$.77yzi057pu3v.dlg@40tude.net> <lq32ka$fgi$10@dont-email.me>
Date: Tue, 15 Jul 2014 13:25:13 +0200
Message-ID: <2b5cvusnq5yd$.19y3t0s9fp3c6$.dlg@40tude.net>
Lines: 16
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1405423512 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2164 82.143.187.50:57437
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1710
X-Received-Body-CRC: 3291166623
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2538624
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 15 Jul 2014 11:17:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):
> Dnia pięknego Tue, 15 Jul 2014 12:31:56 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:
>> Owszem, jak pojazd wpadnie w poslizg i zacznie sunac bokiem, to tarcie
>> stanowi sile boczna i latwo moze dobrowadzic do przewrocenia. Ale
>> przeciez to nie jedyna mozliwosc. Tu same ostre skrety stanowily ryzyko,
>> i co - ESP wyprostuje kierownice i tor jazdy ?
>>
> odpowiednio przyhamowując koła? tak.
No to wtedy kierowca ryzykuje ze po pierwszym uniku pojazd nie zechce
zrobic drugiego i pojedzie do lasu. A tam skarpy, barierki ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.07.14 14:00 masti
- 17.07.14 21:00 PiteR
- 18.07.14 12:05 jerzu
- 17.07.14 20:56 PiteR
- 19.07.14 17:29 PiteR
- 19.07.14 17:39 Tomasz Pyra
- 19.07.14 17:44 Tomasz Pyra
- 19.07.14 17:58 Tomasz Pyra
- 19.07.14 18:00 Tomasz Pyra
- 20.07.14 12:21 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe