  • Data: 2013-12-07 17:14:12
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l7vce5$kp$...@d...me...

    > a, wydawało mi się że chciałbyś żeby wszyscy jeździli jesienią i wiosną na
    > zimowych

    Niekoniecznie, ale oczywiście nie o kalendarzowe pory roku chodzi, tylko o
    czas w którym może pojawiać się śnieg.
    Początek listopada to dobry moment na założenie zimówek, to kiedy zdjąć ma
    mniejsze znaczenie, bo ludzie nie zdejmą jak zima będzie tak długo jak ta
    2012-20.13

    > mogę się założyć że większość miała już zimówki lub całoroczne, zima
    > postraszyła kilka dni wcześniej

    Większość czego?
    Bo chyba nie tych co nie potrafili ujechać na drodze lekko posypanej
    śniegiem, 0,5 od początku opadów (a wtedy dane mi było oglądać ich popisy).

    > ale jest 5.12.2013 a nie 2.11.2013, w którym według ciebie każdy powinien
    > dostać mandat

    Akurat tym razem.
    Trzeba dać miesiąc ludziom, do przyzwyczajenia się do myśli, że jazda na
    letnich oznacza mandat, tak żeby nikt nawet nie pomyślał o jeździe na
    letnich aż do grudnia, tak jak to robią co rok.
    Zresztą to samo mogło się zdarzyć właśnie miesiąc temu, to norma już w
    listopadzie.

    W październiku zdarza się rzadko.

    > jak potrafią suszyć w krzakach przy dobrej pogodzie, to mogą też wyjechać
    > na drogi jak jest gorsza.

    Ale chodzi o to, że nie mają wyjeżdżać jak już miasto stoi, tylko
    spowodować, żeby ludzie założyli odpowiednie opony ZANIM spadnie śnieg.