  • Data: 2013-12-07 19:38:10
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Dec 2013 17:57:01 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Dobre ukoronowanie dyskusji sprzed tygodnia.
    >Dzisiaj osły poruszające się na letnich oponach sparaliżowały cały Poznań.
    >Śmiać mi się chciało, gdy się okazywało, że nie mając zimówek, a tylko
    >wielosezonowe

    To jakis idiotyzm piramidalny. Ja jezdze po USA od 30 lat, w
    polnocnych stanach, gdzie sniegu deko wiecej niz w Polsce. ZAWSZE na
    wielosezonowych. Wszyscy na wielosezonowych. Nie slyszalem zeby ktos
    mial kiedys zimowe. Owszem, jak ktos chce kupic zimowe to moze sobie
    kupic. Ale musi zamowic. To chyba na Alasce potrzebne.

    Jak sie przygladam jak sie jezdzi po Warszawie i po Polsce (sam nie
    jezdze, bo zycie mi mile) to przypomina mi sie maksyma mojej Babci:
    "Kiepskiej tanecznicy pzreszkadza rabek od spodnicy"

    A.L.