  • Data: 2011-10-21 07:57:24
    Temat: Re: Oryginalne "smartfony" to po prostu iPhone'y Apple.
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-10-2011 11:53, Smok Eustachy pisze:
    > Pszemol zdemaskowany?
    > http://minakowski.tek24.pl/322,jestem-ofiara-inwazji
    -androidow

    "Oryginalne "smartfony" to po prostu iPhone'y Apple. Takie jak mój.
    Kiedy wziąłem twój nowy telefon do ręki, od razu wiedziałem co gdzie
    trzeba nacisnąć (choć nigdy wcześniej telefonu z Androidem w ręku nie
    miałem). On praktycznie cały jest skopiowany z iPhone'a, różni się tylko
    detalami."

    Jednym zdaniem wyklucza drugie - tak, to musi być Pszemol ;)

    Pozdrawiam
    Paweł