  • 1. Data: 2011-10-20 09:53:07
    Temat: Oryginalne "smartfony" to po prostu iPhone'y Apple.
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    Pszemol zdemaskowany?
    http://minakowski.tek24.pl/322,jestem-ofiara-inwazji
    -androidow

  • 2. Data: 2011-10-21 07:57:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-10-2011 11:53, Smok Eustachy pisze:
    > Pszemol zdemaskowany?
    > http://minakowski.tek24.pl/322,jestem-ofiara-inwazji
    -androidow

    "Oryginalne "smartfony" to po prostu iPhone'y Apple. Takie jak mój.
    Kiedy wziąłem twój nowy telefon do ręki, od razu wiedziałem co gdzie
    trzeba nacisnąć (choć nigdy wcześniej telefonu z Androidem w ręku nie
    miałem). On praktycznie cały jest skopiowany z iPhone'a, różni się tylko
    detalami."

    Jednym zdaniem wyklucza drugie - tak, to musi być Pszemol ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-10-25 21:10:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j7or23$h0o$2@news.onet.pl...
    > Pszemol zdemaskowany?
    > http://minakowski.tek24.pl/322,jestem-ofiara-inwazji
    -androidow

    Raczej srednia liczba idiotow posiadajacych jajfony, jest wieksza niz w
    przypadku innych telefonow.