  • Data: 2021-01-08 00:19:45
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 19:55:16 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie - ma zakładać najgorszy, a nie najlepszy możliwy wariant.
    > Względnie niech nie liczy się na dystansie 100 km, z czego na dużą część
    > wystarczy naładowana bateria, tylko np. na 1000 km.

    A czemu najgorszy wariant i na 1000 km, jesli ja np bede mial gniazdko
    i codziennie po miescie na pradzie ?

    Zreszta dawaj mi auto spalinowe, to ja zaraz sprawdze ten prawdziwy,
    najgorszy wynik :-)

    > No pomyśl - jak sobie firma może obniżyć średnie spalanie, podając że
    > hybryda pali 1l (a nie 8 jak pali faktycznie), to chętnie ją zaoferuje,
    > mimo braku sensu w takim samochodzie.

    Niby tak, ale kto jej to auto kupi ?
    naiwniak, co u uwierzy w 1 ... czy jednak troche oszczedza, 8 to mniej
    niz 9, a jak ktos ma gniazdko, to i 1 zobaczy ...

    Bo jakby tak nikt nie kupowal ... to by nie produkowali.

    Albo po prostu przybywa osob z "ekologicznym mysleniem" i przemawia do
    nich "diesel jest brudny, hybryda nie". Tudziez inne bonusy.

    J.