  • Data: 2021-01-08 12:24:26
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-01-2021 o 12:07, Mirek Ptak pisze:

    > Ściema, która powoduje, że kumplowi Lexus RX450h w mieście (Lublin) pali
    > 7-8 litrów, a w trasie 10-11 :)

    A widziałeś to?
    Bo na jeździe próbnej to tyle mi paliły "samoładujące się" hybrydy, ale
    wielkości Priusa/Niro/Kony.
    Dokładnie tyle ile mój diesel (Sportage) w tych samych warunkach, albo i
    więcej.
    A diesel to jednak prostsza alternatywa.

    Dlatego wybacz, ale jako że własne doświadczenia są dla mnie cenniejsze
    niż czyjeś opowieści, więc czego się po nich można spodziewać, mniej
    więcej wiem, dlatego nie zamierzam nawet o nich dyskutować.