  • Data: 2021-01-07 19:55:16
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-01-2021 o 18:43, J.F. pisze:

    > Ale co zlego w tescie ?
    >
    > Ma pokazywac wynik osobno dla pradu, a osobno dla benzyny ?

    Nie - ma zakładać najgorszy, a nie najlepszy możliwy wariant.
    Względnie niech nie liczy się na dystansie 100 km, z czego na dużą część
    wystarczy naładowana bateria, tylko np. na 1000 km.

    > Hm ...

    No pomyśl - jak sobie firma może obniżyć średnie spalanie, podając że
    hybryda pali 1l (a nie 8 jak pali faktycznie), to chętnie ją zaoferuje,
    mimo braku sensu w takim samochodzie.