eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange-on line czyli jak mnie wyrolowaliRe: Orange-on line czyli jak mnie wyrolowali
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange-on line czyli jak mnie wyrolowali
    Date: Thu, 26 Apr 2012 23:08:30 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <jncdge$mjc$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5mhkh55zmlng.l9y610wje4wn$.dlg@40tude.net>
    <jnc10u$lqi$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 2001:6a0:126:1::1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1335474510 23148 2001:6a0:126:1::1 (26 Apr 2012 21:08:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Apr 2012 21:08:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:12.0) Gecko/20120425 Thunderbird/12.0
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1029591
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 26.04.2012 19:43, ikaros30 pisze:
    > Dnia Thu, 26 Apr 2012 19:35:33 +0200, Maciek napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "ikaros30"<i...@w...pl> napisał
    >>> W ten sposób pozbyłem się swojego abonamentu i dostałem mixa
    >>
    >> I pewnie minęło 10 dni od wizyty kuriera?
    >> Reklamację z dokładnym opisem i screenshotami ujawniającymi błąd
    >> _napisałeś_?
    >
    >
    > 10 dni nie minęło, ale syn oczywiście pozrywał naklejki firmowe z
    > wyświetlacza telefonu i teraz dupa jasiu! Telefon bez naklejek nie jest
    > nowy!

    Nie ma to znaczenia.

    Przepis ustawy jest następujący:

    "W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a
    konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony
    świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była
    konieczna w granicach zwykłego zarządu."

    Ustawodawca daje 10 dni na "zwykły zarząd" przedmiotem umowy. Normalne
    uruchomienie telefonu (czyli zwykły zarząd) wymaga jego rozpakowania, co
    wiąże się z odklejeniem naklejek firmowych i folii. Nikt nie powiedział,
    że zwracany towar musi być nowy. Ma wrócić w "niezmienionym stanie",
    czyli bez rys, uszkodzeń. Ale może być "normalnie używany" - to mit, że
    nie może być nawet wyjęty z pudełka.

    Więcej na ten temat:
    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/205371-zwrot
    -telefonu-w-ciagu-10-dni-2.html

    Pozdrawiam,
    Marek




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: