  • 101. Data: 2009-07-20 21:10:17
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 23:01:58 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > No i w czym problem? Jeśli czuje się oszukany, to niech wypowie umowę z
    > winy operatora.
    > Spotkają się w sądzie i tam się okaże kto ma rację.

    A tam nie okaże się, kto ma rację, tylko kto ma lepszego adwokata.
    I jestem dziwnie przekonany, że operator będzie sobie mógł pozwolić na
    znacznie lepszego adwokata.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 102. Data: 2009-07-20 21:16:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Tak, bo w sądzie pracy nie ma kosztów ;-)

    Czasami są. Wystarczy, że druga strona skorzysta z zastępstwa procesowego
    (weźmie prawnika) i wygra.

  • 103. Data: 2009-07-21 05:48:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 20.07.09 23:16, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > Czasami są. Wystarczy, że druga strona skorzysta z zastępstwa
    > procesowego (weźmie prawnika) i wygra.

    Mowa chyba była o kosztach zasądzonych. A te są diametralnie różne od
    kosztów rzeczywistych :)

    --
    Pete

  • 104. Data: 2009-07-21 06:43:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 23:16:14 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Czasami są. Wystarczy, że druga strona skorzysta z zastępstwa
    > procesowego (weźmie prawnika) i wygra.

    Zwykle i tak sąd nie zasądza, zwłaszcza w pierdołowatych sprawach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 105. Data: 2009-07-21 09:01:40
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał

    > I o zetafona taki płacz? Przecież cały twój koszt to 16,67 zł
    > miesięcznie.
    > Potraktuj to jako lekcję życia, a te pieniądze wygadasz jak się ruszysz
    > poza swoje miejsce zamieszkania.

    Masz racje ze te 16 zl da sie przegadac poza miejscem zamieszkania.
    Do rozmawiania z mojego miejsca zamieszkania musialbym zawrzec umowe z innym
    operatorem i z innym numerem telefonu. Po prostu wolalbym miec jednego
    operatora i jeden numer do rozmow zarowno w miejscu zamieszkania jak i poza
    nim.

    --
    Szczepan

  • 106. Data: 2009-07-21 12:07:26
    Od: "razor " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl> napisał(a):

    > Czemu oszustów?
    > W podpisanej umowie oferują usługi, ale nie zasięg. Jeśli nie sprawdziłeś
    > wcześniej, czy w tym miejscu sieć ma zasięg, to raczej Twoje gapiostwo, a
    > ni ich oszustwo.
    > To tak jakbyś kupił samochód, a potem próbował go oddać, bo do domu nie
    > masz drogi na której się auto nie zakopie.

    chyba czegoś nie zrozumiałeś albo wszystkie Twoje porównania są do...

    jak już chcesz porównać do samochodu to tak jakby sprzedawca Ci sprzedał
    samochód mówiąc że wszędzie możesz jeździć i że oferuje Ci drogę do domu, ale
    potem się okazuje że sprzedawca nie dał Ci tej drogi do domu.

    Skoro ktoś kupił telefon i usługi na korzystanie z telefonu i nie może tego
    robić - bo operator jej tam nie oferuje, to chyba bez problemu powinno dać się
    rozwiązać umowę.
    Przecież kupujący nie znalazł sobie specjalnie jakiegoś dołka w górach gdzie
    nie ma zasięgu, mówi że w całej okolicy jego domu (miejsca zameldowania)
    operator nie oferuje usługi za którą kupujący zapłacił.

  • 107. Data: 2009-07-21 13:51:04
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

> [...]
    > operatora i jeden numer do rozmow zarowno w miejscu zamieszkania jak i poza

    A po kiego grzyba od razu umowa???? Idziesz do kiosku i kupujesz
    startera innej sieci.

    Jingiel

  • 108. Data: 2009-07-21 21:10:18
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał

    > A po kiego grzyba od razu umowa???? Idziesz do kiosku i kupujesz startera
    > innej sieci.

    Rzecz nie w umowie tylko w dzwonieniu do mnie.
    Wiele ludzi ktorzy chca do mnie zadzwonic znaja jeden numer ktory im
    podalem.
    Teraz bede musial cala porabana sytuacje przerzucic na barki znajomych i
    podac im dwa numery z zaznaczeniem zeby dzwonili do mnie na numer 1 kiedy
    jestem w domu a na numer dwa kiedy mnie w domu nie ma. Przeciez to smieszne
    w dzisiejszych czasach.

    --
    Szczepan

  • 109. Data: 2009-07-25 14:07:38
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX>

    > A po kiego grzyba od razu umowa???? Idziesz do kiosku i kupujesz startera
    > innej sieci.

    To tez jest umowa. No i tez moze nie dzialac w okreslonej lokalizacji. Moze
    tylko nie zostaniesz obciazony kara zwana umowna.

  • 110. Data: 2009-07-25 14:09:20
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl>

> [...]
    > podac im dwa numery z zaznaczeniem zeby dzwonili do mnie na numer 1 kiedy
    > jestem w domu a na numer dwa kiedy mnie w domu nie ma. Przeciez to

    No wlasnie, wydaje sie, ze chociaz nie powinno byc problemu z przeniesieniem
    tego numeru do innej sieci